Home-p1-970×90

Да подкрепим българското в класацията „Любима марка“! Сега е моментът! Ето къде и как

Българската компания Рефан България води ожесточена битка с конкуренцията от чужбина

Днес е последният етап от гласуването във втория кръг за класацията „Любима марка“. Българската компания „Рефан България“ води ожесточена битка с конкуренцията от чужбина.  Благодарение на активната подкрепа на клиенти, приятели и почитатели на Рефан миналата година компанията спечели първо място в Категория „Козметика от класацията „Любима марка на българския потребител“!
„Успехът изключително ни зарадва, а победата ни амбицира отново да се включим в надпреварата“, заявиха от Рефан! След първия кръг родната компания за козметика и парфюмерия продължава участието си в категориите: Козметика (№ 13 ) и Българска марка (№ 26 )

Поради тази причина се обръщаме към Вас – нашите читатели, с молба да покрепите БЪЛГАРСКОТО. Гласувайте за Рефан в класация „Любима марка“! Вторият кръг приключва днес (20 юни), а Рефан се нуждае от подкрепата на всеки българин.

„Надяваме се с помощ от нашите потребители и приятели отново да стигнем до финала на класацията“, споделят от Рефан.

Гласуването отнема около минута-две. Трябва да се попълни кратка форма, включваща име, години, пол и имейл. След това трябва да оставите своя глас във всички категории. След като гласувате, ще получите електронна поща с линк за потвърждение на вашия глас. Това е всичко.

Дайте своя глас за Refan на: http://mylovemarks.eu/

Класацията протича в три кръга, като първият бе от 31 май до 9 юни и след него в различните категории останаха само първите шест най-предпочитани брандове в различните отрасли.

„Разчитаме, че и този път ще отделите от времето си и ще ни подкрепите активно, за да стане REFAN марка № 1 в категориите, в които се съревновава!
Не се съмняваме, че имаме много почитатели, нека благодарение на вашите гласове всички разберат, коя е предпочитаната и харесвана козметична марка в България!“

Да подкрепим българското!

 

 

 

Коментар с Facebook

Свързани новини

Напиши коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *