Home-p1-728×90
Home-p1-728×90

Диетата на обикновената домакиня Александра, която тя сама си пригоди към дневния режим и отслабна

Като много други дами и Александра не била доволна от тялото си и непрекъснато търсела нови начини за отслабване, които да отговорят на нейните нужди и изисквания. Подир много опити, тя си създала сама нужната диета, с която да поддържа фигурата си. Посредством нея не се отслабва лесно, но действително функционира. „Знаех, че е необходимо да променя храненето си, но голямото затруднение беше, че нямах достатъчно време“, споделя тя.
„Трябваше да водя децата на училище, да се грижа за дома. Нямах време,да готвя отделни ястия единствено за мен, поради това реших да заменя някои храних в ежедневното ми меню.“ Принципите на диетата са доста прости и смятам, че е възможно да бъдат приложени и във вашия хранителен режим:

Хляб
Замених хляба с натурални бисквити, крекери и черен хляб. Последователно започнах да съкращавам и техния обем. Най-после открих, че нямам нужда от толкова много хляб, макар че в действителност обичах хляба!

Газирани напитки

Започнах да избягвам пиенето на газирани напитки, ако все пак пия сода – се ограничавам до една чаша.

Алкохол
Предпочитам да не пия алкохолни напитки изобщо, но понякога е трудно да не пиеш поне една чаша особено когато си на някакво специално събитие или си излязла навън с приятелки. В подобни случаи избирам да пия вино, защото то поне има здравословни ползи.

Захар
Беше ми твърде лесно да заменя захарта. На пазара има много натурални подсладители с по-малко калории и по-малко вредни ефекти. Трябваше просто да внимавам, когато готвя и да включа заместителите в рецептите си.

Сокове
Тази реформа се хареса от цялото ми семейство: Забравих за всякакви изкуствено подсладени сокове и започнах да пия само фрешове. Децата ми също ги обожават.

Коментар с Facebook

Свързани новини

Напиши коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *