Home-p1-970×90
Home-p1-970×90

Диета за дълголетници

Известният американски пътешественик и писател Дан Бютнер сподели секрети, които му се е отдало да узнае по време на своите странствания по света. Заедно с други учени изследвал няколко места на Земята, където е регистрирана най-високата продължителност на живота и нисък процент заболяемост на сърцето, рак, диабет и затлъстяване.
Учените дълго време наблюдавали хранителните навици и начина на живот на местните хора и установили, че:

* Най-добрите продукти за здраве и дълъг живот са бобовите, зеленчуците, орехите, зехтинът, овесените и ечемичените ядки, плодовете, а от напитките – вода, кафе, зелен и билков чай, червено вино.
* За здравето и дълголетието е по-добре да не се увличаме в консумацията на месо, млечни продукти, яйца, захар, хляб. Не е нужно съвсем да бъдат изключени от менюто, но например месо се препоръчва да се консумира не повече от два пъти на седмица.

* Трябва да се избягват напитки със захар и сладкиши.
* Менюто трябва да се състои от 95% растителна храна.
* Най-голямата и засищаща порция да се изяде на закуска, за обяд да се намали порцията и да сме съвсем скромни на вечеря.

* Между основните хранения може да се прихапват орехи или плодове.

* Последен съвет: Колкото е възможно по-често консумирайта домашна храна, дори я вземете със себе си в офиса.

 

Коментар с Facebook

Свързани новини

Напиши коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *