Home-p1-728×90
Home-p1-728×90
Топ теми

ИНЦИДЕНТ В БЛАГОЕВГРАД! Тийнейджърка се натрови с медикаменти след скандал с гаджето, спасиха я в реанимация, учителката й получи нервна криза

Възпитаничка на Дома за деца, лишени от родителска грижа, в Благоевград се натрови умишлено с лекарства и попадна в реанимация. Инцидентът станал завчера около 17,00 часа. Момичето изпаднало в депресия след скандал и раздяла с гаджето й и взело крайното решение да посегне на живота си, като погълнало 13 таблетки „Метергин“. По думите му намерило блистъра изхвърен и решило да изпие останалите таблетки в него.

Незабавно на място в дома й е оказана първа помощ и е транспортирана до благоевградската болница, където са предприети реанимационни действия за стабилизиране на състоянието й. Медикаментът не е предназначен за деца и имало опасност от последствия за черния дроб и бъбреците.

Силната интоксикация на организма е овладяна, няма опасност за живота й, момичето остава под лекарско наблюдение в реанимация, съобщиха от МБАЛ – Благоевград.

От силния шок от случилото се една от учителките получила нервна криза, оказана й е лекарска помощ в спешно отделение. Състоянието на преподавателката е стабилизирано, не е настанена в болница.

Коментар с Facebook

Свързани новини

Напиши коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *