Home-p1-728×90

Над 300 VIP гости възхитени от новата марка вина New Bloom Winery

Модерни вина за млади градски хора бяха представени на стилно събитие в София. Над 300 гости, сред които известни личности, бизнесмени, водещи винени експерти и собственици на ресторанти, опитаха четири от ключовите продукти на избата по време на мултисетивна вечеря. Менюто беше по авторски рецепти на шеф Андре Токев. Вината бяха представени от сомелиера Слави Райчев, вицепрезидент на Асоциация на сомелиерите в България. По този начин изба New Bloom Winery (новото име на винарска изба Съединение) представи новото си лого и новата едноименна серия вина.
По време на събитието избата представи новата си серия New Bloom. Засега тя включва бяло и розе. Бялото е купаж от „Совиньон Блан“ и „Шардоне“. Розето е купаж от „Каберне Совиньон“, „Каберне Фран“ и „Сира“. И двете вина са леки, приятни и лесни за употреба. Плодовите аромати и свежест ги правят подходящи за консумация за пролетта и лятото.
Всички вина на New Bloom Winery се произвеждат от висококачествено грозде. Лозовите масиви върху 6000 дка представят яркия и характерен тероар на Тракийската низина, регион, определен за втората най-добра винена дестинация в света. В технологично отношение производствената база на New Bloom Winery превъзхожда повечето български винарни. В последните пет години винарната е напълно реконструирана, като към нея е изградена и нова модерна лаборатория за проследяване и замерване на всички производствени процеси. Инвестицията в избата възлиза на над 10 млн. лв. New Bloom Winery обръща сериозно внимание на налагането на българските вина в чужбина, като продава на повече от 20 международни пазара, сред които САЩ, Франция, Япония и Китай.

Коментар с Facebook

Свързани новини

Напиши коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *