Home-p1-970×90
Home-p1-970×90

ТРАГЕДИЯ СЪС СЪПРУГАТА НА УНИВЕРСИТЕТСКИ ПРЕПОДАВАТЕЛ! Майка на момиченце в реанимация, натрови се с антидепресанти

35-годишната съпруга на университетски преподавател от Благоевград погълна свръхдоза лекарства и попадна в реанимация. Инцидентът с младата жена, майка на момиченце, станал вчера около 14,00 часа в дома й в Благоевград.

Жената изпаднала в тревожно разстройство и погълнала 8 таблетки антидепресанти, причините за взетото крайно решение не са известни. Приета е по спешност за болнично лечение, настанена е в реанимация на благоевградската болница. За овладяване на силната медикаментозна интоксикация са предприети  реанимационни действия, по първаночална информация е погълнала „Лексотан“.

Състоянието на младата жена се стабилизира под активно лекарско наблюдение в болницата. Терапията за прием на този медикамент е по схема, защото може да предизвика състояния на объркване и емоционални нарушения, халюцинации и други поведенчески отклонения. Лекарството се приема по лекарска преценка и под контрол за предпазване от риска от привикване, коментираха медици и допълниха: Предозирането с лексотан създава животозастрашаващи състояния, високата доза от медикамента може да причини рязко спадане на артериалното налягане, тежки смущения в сърдечната и дихателната дейност.

ЕКИП „СТРУМА“

Коментар с Facebook

Home-p2-728×90
Home-p2-728×90

Свързани новини

Напиши коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *