Шефът винаги забелязва всичко

Без значение в каква сфера сте ориентирали кариерата си, вашите шефове оценяват не само вашата работа, но и вас самите.

Оказва се, че вашият шеф забелязва редица неща за вас, защото неговата работа е да ви държи под око. Независимо дали ви харесва или не, тук са нещата, с които трябва да внимавате и още един съвет от нас: да работите усилено, пет дни в седмицата!

1. В колко часа пристигате

Няма значение какъв е работния ви график – 8, 10 или 12-часов и в колко часа реално започвате деня, от значение е кога точно пристигате. Във всеки офис има определен час, в който всички трябва да са на линия и гледайте да го спазвате. Ако при вас няма точно определено време, в което да изискват да сте на работното си място, вижте кога останалите ви колеги отиват и гледайте да сте в същото време, в което и те го правят.

2. …и до колко часа оставате

Отново, може да нямате определено работно време от 9 до 5 например, но има значение часа, в който си тръгвате от работа всеки ден. Това кога се случва? Преди вашите колеги? Или след? Просто се уверете, че не си тръгвате преди всички останали. Може да се случи веднъж, но гледайте да не ви е редовен навик, защото ще направите лошо впечатление на шефа.

3. Начинът, по който се обличате

Неслучайно е казано, че по дрехите посрещат, по ума изпращат. Има голямо значение как се представяте в офис средата си. Винаги имайте предвид, че областта, в която работите диктува вашия дрескод. В някои офиси служителите може да ходят напълно небрежни, докато в други са строго регламентирани – с черни панталони и сака. И все пак, дори да няма определени правила за вашата визия, то задължително се обличайте така, както искате да ви възприемат – професионално.

4. Как изпозлвате технологиите

Докато сте на работа, звъните ли често по телефона, за да уреждате лични въпроси? Или пък непрекъснато стоите във Facebook, Instagram, Pinterest? Ако искате разумен съвет, ограничете технологиите и социалните медии, освен ако не ги използвате по работа.

5. Думите, които използвате
Звучи като нещо елементарно, но признайте си, че понякога изпускате нервите си или злословите по адрес на свой колега или на шефа зад гърба му в пристъп на яд. Всичко това обаче работи против вас, защото думите, които изричате все някога ще стигнат до ушите на шефа ви. А това от своя страна само ще ви навреди. Също така ще се отрази и на отношенията ви с колегите ви.

6. Как се вписвате в екипа

Как се разбирате с вашите колеги? Вписвате ли се в обстановката или има моменти, в които се чувствате излишни? Присъствате ли на работни събития или служебни партита? Ако се опитвате да стоите настрана от колегите и не поддържате добри отношения с тях, това само ще се отрази зле на бъдещата ви кариера. Затова се опитайте да балансирате. Ясно е, че не може да сте приятели с всички, но все пак трябва да сте в нормални отношения, за да върви работния процес.

7. Как управлявате времето си

Не на последно място е как управлявате времето си? Дали успявате да си свършите работата едновременно ефикасно, но и бързо? Или проточвате задълженията си? Важно е да знаете как да си разпределяте времето, да дадете приоритет на по-важните задачи и винаги спазвайте сроковете. В края на краищата, вие сте там, за да работите.

loading...


Коментар с Facebook

Подобни новини

Остави коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *