Кои са новите технологии, без които модерните сайтове не могат?

През 2017-та година технологиите се развиват с все по-висока скорост.

Програмирането и онлайн разработките навлязоха в нова ера – в последните години усилено се говори за изкуствен интелект и водещи компании като Google & Facebook вече разработиха подобни решения, които непрестанно усъвършенстват.

Пример за това е, например, изкуственият интелект при алгоритмите за търсене на Google, който определя класирането на уебсайтовете.

Казано накратко – все по-трудно е за SEO специалистите да излъжат за Вас търсачката, за да се класирате напред.

Facebook разработиха пък изкуствен интелект за своята рекламна комерсиална платформа, който позволява на рекламите да се самообучават. Когато рекламата е настроена добре и ѝ осигурите бюджет, с който тя да събере достатъчно данни, с времето тази реклама става все по-умна и съответно започва да продава все повече от желания продукт или услуга.

С напредъка на технологиите се повишават и изискванията към уебсайтовете. Вече не е достатъчно да имате някакво си присъствие онлайн – необходимо е, за да имате шанс да възвърнете вложението си, уебсайтът ви да бъде достатъчно бърз и технически обезпечен.

Ние от Webselo непрестанно изучаваме и вграждаме най-новите технологии в изработката на сайтове и създаването на онлайн реклама, за да можем да даваме висока стойност на клиентите си.

Днес ще ви разкажем за някои от нещата, касаещи разработката на нови уебсайтове.

Как да забързаме нашия уебсайт?

Разбира се, можете да включите кеширане и компресиране, а също и да минимизирате изображенията си, и да изключите или премахнете всички скриптове, които не са Ви необходими.

В ерата на огромна дигитална конкуренция потребителят може с един клик да отиде на друго място, ако уебсайтът ви се бави при зареждането, тъй че, уверете се, че сайтът ви е достатъчно бърз – по възможност да е по-бърз от този на вашите конкуренти.

Уебсайтът да разполага със сертификат за сигурност

Вашият уебсайт трябва да бъде добре защитен, особено на страниците, където хората попълват чувствителни данни – например имена, пароли, имейли и други подобни.

Сертификатът за сигурност, ако позволите да го кажа така, предпазва от “подслушване” вашия уебсайт.

Сайтът ви трябва да разполага с мобилна версия!

Без мобилна версия е направо немислимо да правите уебсайт! Та децата само дето не се раждат със смартфони и таблети.

Хората ползват непрекъснато своите умни устройства, бидейки и в движение, тъй че, уверете се, че сте създали удобен за ползване мобилен уебсайт.

Освен това, липсата на мобилна версия за сайта Ви автоматично Ви изхвърля от резултатите при мобилните търсения в търсачката Google.

По наши данни, тези мобилни търсения вече са над 53% от всички търсения, тъй че едва ли бихте желали лекомислено да изгоните над половината от клиентите си?

Инсталирайте AMP на вашия уебсайт

AMP технологията, Accelerated Mobile Pages, е разработка на Google, която предоставя така наречените “Забързани мобилни страници”. Ето идеята накратко – сърфирате през смартфон от бавна мобилна връзка. Ако уебсайтът, който ползвате, разполага с AMP версия, вие ще можете да превключите към нея и да забързате работата с въпросния уебсайт.

Разбира се, за да е по-бърза AMP, някои неща трябва да се махнат. Може да се каже, че AMP, до известна степен, е орязана версия на вашия уебсайт, ала все пак – функционална версия!

Уверете се, че сайтът ви е достатъчно опростен!

Уверете се, че сайтът Ви е лесен за ползване. Ако развивате онлайн магазин, премахнете всички елементи, които отвличат вниманието на потребителя от продукта.

Колкото по-лесно е за вашите клиенти да извършат покупката, толкова по-голяма е вероятността те да ви направят оборот.

Обръщате ли внимание върху поведението на потребителите си?

Следите ли поведението на хората, влизащи в уебсайта ви? Ако вие сте уебмастър и сте наясно, че в повече от 99% от страниците ви хората престояват по пет минути, а на ключова за вас страница – 20 секунди, може би е необходимо да предприемете действие.

Може би тъкмо там, на тази страница, съществува проблем, чието решаване е от огромно значение, например, за постигане на конверсия, която би могла да се изразява в покупка, запитване, записване за събитие, коментар или нещо друго.

В заключение: съвет от професионалистите!

От Webselo ви съветваме, ако ще правите нов уебсайт за бизнеса си, или преработвате съществуващ, да обърнете внимание на всички горепосочени теми. Всичко това се е доказало в опита ни.

Така вие ще усилите своето онлайн присъствие, ще подобрите изживяването на потребителите в уебсайтовете си, а и ще увеличите конверсиите си.

Звучи добре, нали?

Благодаря Ви за вниманието!

Автор на материала: Кирил Йовев, управител на фирма за уеб дизайн и онлайн маркетинг!

loading...


Коментар с Facebook

Подобни новини

Остави коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *