Home-p1-728×90
Home-p1-728×90

5 бързи здравословни закуски за децата

Бисквити, солети, плодови млека, вафли и сокчета – всеки малчуган, а нерядко и ние, възрастните, сме изкушени от тези недотам здравословни артикули, които се намират във всеки магазин. На помощ в борбата с тези храни идват майките от „Мама мия“ с 5 бързи за приготвяне алтернативи.

Плодово кисело мляко

Почти всички деца обичат онези оцветени и подсладени кисели млека, които се продават в шарени опаковки. Оказва се много лесно и далеч по-полезно да ги приготвите в домашни условия. Изберете кисело мляко по ваш вкус и любимите плодове на вашия малчуган. Нарежете ги в млякото, а ако искате съвсем да наподобите тези от магазина, ги пасирайте. По желание подсладете с мед и поднесете по атрактивен начин.

Ябълкови курабийки

Всичко, което трябва да направите, за да поднесете този апетитен десерт, е да нарежете няколко ябълки на кръгчета, да махнете семките, да намажете плодовете с фъстъчено масло и да ги поръсите с орехи.

Зеленчукови лентички

След градина или училище децата винаги са много гладни. Това е моментът, в който биха изяли почти всичко, което им предложите. Нарежете чушка, морков или краставица на лентички и поднесете със сос (например сирене и мляко или хумус). Това ще засити малчуганите до вечеря.

Бананови палачинки

Смесете намачкан банан с едно яйце и лъжица брашно (пълнозърнесто). Гответе 2-3 минути от всяка страна в тиган с незалепващо покритие.

Смути

Смути може да приготвите както от плодове, така и от зеленчуци и ядки. И тъй като са пасирани, организмът ги усвоява бързо.

Коментар с Facebook

Свързани новини

Напиши коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *