Home-p1-728×90
Home-p1-728×90

Община Петрич назначава 56 асистенти по проект за 489 197 лв., открива център за почасови услуги

Вчера в Общинска администрация – Петрич започна приемът на документи за ползване и предоставяне на услугите „Личен асистент”, „Социален асистент”, „Домашен помощник”, здравни и медицински услуги. Документите се подават в сградата на общината всеки работен ден до 17 юни. Образците на необходимите документи могат да бъдат изтеглени от официалния сайт на общината заедно с допълнителна информация за условията, на които трябва да отговарят ползвателите на социалните услуги и тези, които ще ги предоставят.

Проектът на община Петрич е с бюджет 489 197,11 лв. с ДДС. От услугите на проекта ще могат да се възползват общо 112 нуждаещи се лица, 56 души ще бъдат наети да предоставят услугите в община Петрич. По социалния проект ще се разкрие център за почасови услуги. Те ще се предоставят според индивидуалните потребности на всеки одобрен по проекта.

Одобрените ще могат да ползват три вида социални услуги – „Личен асистент”, „Домашен помощник” и „Социален асистент”. Освен това потребителите за първи път ще се възползват също от услуги на медицинско лице, както и от подкрепа на специалист психолог.

Хората, които могат да ползват социалните и здравни услуги, са самотно живеещи лица над 65 години в невъзможност за самообслужване и лица с увреждания, в това число и деца. След като приключи приемът на документи, ще бъдат извършени индивидуални социални оценки на кандидатите чрез посещение по домовете. Едва след това ще се направи класирането за подбор на тези, които да бъдат включени.

18 месеца е срокът, през който по проекта ще бъдат активни социалните услуги  „Личен асистент”, „Домашен помощник”, „Социален асистент”, както и медицинските услуги, които са новият елемент в проекта.

Коментар с Facebook

Свързани новини

Напиши коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *