Благоевградчани бойкотираха обещанията за отстъпки до -80% на Черен петък, замениха магазините с онлайн пазаруване

Намаления на всички стоки между 10 и 70% и празни магазини – така благоевградчани се включиха в истерията „Черен петък“, с която главно интернет пространството ни подгрява от началото на ноември.

Магазините по централната търговска улица Тодор Александров без изключение се бяха подготвили за прословутите големи разпродажби, главно с табели на витрините, които варираха от неопределеното „до -70%“ до „20% на всичко“. Магазин за чанти на същата улица се беше увлякъл, обещавайки отстъпки от 20% до края на седмицата с побългарен вариант на Черния петък „black weekend”. В съседния магазин за обувки намалението бе до -30%, а отсреща на витрината имаше тюрлюгювеч от табелки, обещаващи едновременно -30, -50 и -70% отстъпки, без да е ясно кой чифт ботуши с какво намаление се продава.

В най-големия магазин за дрехи на централния мол намалението бе 20% на всички стоки – от якета до къси чорапки, но навалица имаше за кратко само в сутрешните часове. Дори и тогава обаче опашки пред съблекалните не се образуваха. По обяд усмихната касиерка обясни, че клиентите са колкото и през другото време.

„Обиколихме набързо, но нищо не си харесахме, явно като миналата година след часовете ще пазаруваме по интернет“, коментираха две девойчета, ученички във Второ ОУ, които явно бяха избягали от час, за да отскочат до мола, защото настойчиво помолиха да не ги снимаме, че сме щели „да им направим беля“.

Според общото наблюдение на благоевградските търговци в Черния петък търговията се вихри най-вече онлайн, още повече че всички големи вериги и търговски марки поддържат сайтове за такова пазаруване. Освен проценти поевтиняване, бонусът в петък там бе и безплатна доставка на поръчаната стока.

Един от големите телекоми пък се включи в инициативата не с черен, а с „Оранжев петък“, предлагайки „до -80% за избрани продукти“, но само при поръчка онлайн.

Освен търговията, през интернет се завихри и цяла серия от майтапчийски постове, насочени към шопинг маниаците и истерията по Черния петък от рода на „Ако не си правите добре сметката, след Черния петък ще дойде Пребледнялата събота“.

ВАНЯ СИМЕОНОВА

Коментар с Facebook

loading...

Свързани новини

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *