Диета за хъркащи, спрете алкохола, пушенето и сънотворните

Колкото повече хъркаш, толкова по-малко живееш. До този извод стигнали учени от много страни.
Ако един от родителите хърка, при детето има 40% риск да го получи. Върху хъркането влияят алкохолът, наркотиците, пушенето, малкият обем на белите дробове, приемането на сънотворни и лекарства за отпускане на мускулатурата.
Хъркащите страдат от чести нощни пробуждания, дневна сънливост, раздразнителност, припомня Rozali. Спада жизненият интерес, потентността, разсейва се вниманието. Болният има главоболие, кошмарни сънища, кашлица, особено пушачите, повишен апетит и влечение към сладкото.

А ето и ефикасна диета срещу хъркане, от която ще усетите така желаното облекчение.

Първи ден: 
Закуска – плод, чаша кисело мляко, две парчета черен хляб;
Обяд – супа с ориз, каша с елда, парче черен хляб, чаша кисело мляко;
Вечеря – варено цвекло с ябълки и постно масло, извара.

Втори ден: 
Закуска – варено месо с пюре от цвекло, парче черен хляб, напитка с лимон;
Обяд – вегетарианска супа, омлет от две яйца, ябълка, плодов сок, парче черен хляб;
Вечеря – салата от прясно зеле, парче несолен кашкавал, чаша ябълкова отвара.

Трети ден: 
Закуска – постен колбас със задушено зеле, парче черен хляб, кисело мляко;
Обяд – супа от риба, пудинг с ориз и извара, ябълка, парче черен хляб;
Вечеря – салата от пресни моркови, орехи и ябълки с постно масло, кисело мляко.

Четвърти ден: 
Закуска – постна извара, парче несолен кашкавал, черен хляб с масло, чай с лимон;
Обяд – млечно-оризова супа, варена риба с пюре от тиквички и моркови, парче черен хляб, кисело мляко;
Вечеря – кисело мляко, плодова салата.

Пети ден: 
Закуска – яйце, черен хляб с масло, салата от варено цвекло, плодов чай;
Обяд – месен бульон с черни сухари, ориз с варено месо, кисело мляко;
Вечеря – плодова салата с орехи и постно масло, не мазна извара.

Шести ден: 
Закуска – омлет от две яйца с постен колбас, ябълка, плодов чай;
Обяд – плодова супа, варен ориз, чаша кисело мляко, парче черен хляб;
Вечеря – грах, парче несолен кашкавал, кисело мляко.

Седми ден: 
Закуска – царевица (не сладка), варена риба, ябълка, кисело мляко;
Обяд – пилешки бульон с черен сухар, варено пиле със зеленчуково рагу, кисело мляко;
Вечеря – салата от прясно зеле и моркови със зехтин, постна извара.

Коментар с Facebook

loading...

Свързани новини

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *