Диета с шоколад и вино! Ето как Адел свали 25 кг

Безспорно драстичната загуба на тегло на Адел е една от най-изненадващите звездни трансформации, които някога сме виждали. От привлекателна пухкавелка с брутално красив глас, 31-годишната певица се превърна в изумително грациозна дама.

Адел не скри и причината за отслабването си с цели 25 кг. Напук на мълвата, че разковничето на новата ѝ визия е мъж, оказа се, че сърцевината на голямата промяна се крие в майчинството, или по-точно в желанието на певицата да бъде здрава майка, която пълноценно да се грижи за своя 7-годишен син.

Не липсваха и коментари от страна на недоброжелатели, които веднага я заклеймиха като болна. Истината обаче е, че Адел се чувства великолепно, както и че зад ефирното ѝ тяло се крие желанието ѝ да води по-здравословен начин на живот.

Сигурни сме, че вече губите търпение и умирате от любопитство да научите как, аджеба, Адел успя да постигне този фантастичен ефект. Ще ви издадем под сурдинка тайната.

Става дума за т.нар. диета Сиртуин, на която певицата е страстна привърженичка. Създадена от Ейдън Гогинс и Глен Матън преди много години, днес, във времена, когато токова много хора страдат от проблеми с метаболизма и наднорменото тегло, тя е особено актуална.

И така, какво представлява диетата Сиртуин?

Колкото и налудничаво да ви звучи, сред основните продукти, които тя включва, са шоколадът и червеното вино. Консумирани, разбира се, с мярка. Другите важни компоненти са храните, които активират производството на белтъчините сиртуини, откъдето идва и името на диетата.

Белтъчините сиртуини имат свойството да изгарят изключително бързо мазнините, затова са известни и като протеини на дълголетието. Продължителността на диетата е с период от 3 седмици.

Какво трябва да знаете за първата седмица

През първата седмица препоръчителният дневен прием на храна не бива да надвишава 1 000 калории. Разрешено е само едно пълноценно хранене. През въпросния период се пие сок, богат на сиртуин (поне 3 пъти дневно). За да си го приготвите, използвайте продукти като зеленолистни зеленчуци, цитрусови плодове, маслини, зехтин, червен лук. Шоколадът трябва да е поне с 85% какао. А що се отнася до виното – най-добре една чаша на ден.

Какво трябва да знаете са втората и третата седмица

Следващите две седмици калорийният прием достига 1500. Вече са разрешени три пълноценни хранения – предимно меса със зеленчуци. От сока, богат на сиртуин, се пие само един път на ден. В менюто трябва да присъстват животински продукти като млечни и морски дарове, както и зърнени храни – предимно елда. Въпреки че месото не съдържа сиртуин, то не бива да се изключва от менюто. Достатъчно е да се комбинира с храни, богати на протеина. Такива са целината, зелето, спанакът, руколата, магданозът, цитрусите и горските плодове, ядките, елдата и сьомгата.

Коментар с Facebook

loading...

Свързани новини

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *