Защо не мога да отслабна? 6 изненадващи причини защо не се случва

Спазвате диета, тренирате редовно и ходите 10 000 стъпки на ден. Но все още не можете да отслабнете. Много малки неща могат да са причина за това, а за повечето от тях дори не бихте предположили. Ето шест изненадващи причини, които работят срещу усилията ви.

Причина 1: Пиете твърде много

… и не говорим за вода. Плодови сокове, безалкохолни напитки и коктейли – тези напитки често съдържат големи количества фруктоза и не трябва да служат за утоляване на жаждата. Количеството калории в алкохола често се подценява. 1 гр. алкохол съдържа почти толкова калории, колкото 1 гр. мазнини (9 калории на 1 гр.). Консумацията на висококачествени мазнини е от съществено значение за тялото ви и ви кара да се чувствате сити, докато алкохолът, от друга страна, ви осигурява само празни калории.  

Причина 2: Преяждате след тренировката си за изгаряне на мазнини

Току-що завършихте потна 25-минутна тренировка и изгорихте тонове калории? Страхотно! Гордейте се със себе си и  не го приемайте за повод да изядете парче торта, например. Оказва се, че често ядем повече калории след тренировка, отколкото всъщност имаме нужда.

Причина 3: Ядете пред телевизора

Седнете на вечеря със семейството си на масата, вместо да ядете сами пред телевизора. Ако се разсейвате, докато се храните, ще консумирате повече. Причината е, че не забелязвате, когато започнете да се засищате и така приемате повече калории. Уверете се, че ядете внимателно – без разсейване – и се концентрирайте върху храната.

Причина 4: Спите твърде малко

Знаете ли, че твърде малкото сън насърчава наддаването на тегло? Ако спите по-малко от седем часа на нощ, това може да увеличи производството на хормона на глада грелин, което означава по – силно желание за пица, бургери и пържени картофи и ще се чувствате мудни. Ето защо, не забравяйте да спите много, ако искате да отслабнете по здравословен начин.

Причина 5:  Стресирани сте

Стресът влияе на хормоните и теглото ви . Ако не се научите да се отпускате, може да доведе до постоянно желание за захар и прости въглехидрати. И така, какво можете да направите за това? Потърсете различни начини за облекчаване на стреса и засилване на метаболизма ви. Тичане, йога, ваната или релаксираща вечер с приятели може да помогнат.

Причина 6: Правите едни и същи тренировки

Колкото стриктно да пазите режим, разнообразието е важно не само в диетата, но и в тренировките. Смяната или комбинацията на кардио, силови и изометрия ще ви помогне да стигнете до идеалното си тегло.

Коментар с Facebook

loading...

Свързани новини

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *