Клиентите на Deutsche Bank ще се обслужват от роботи

Главният изпълнителен директор на Deutsche Bank Джон Крайън счита, че банките са готови за революция, предаде kaldata.com . Първият етап от този процес ще стане замяната на служителите с роботи. Значителна част от банковите служители вършат механична рутинна работа и пресмятат парични суми, лихви и други подобни – нещо, с което отлично с оправя съвременна компютърна система с ИИ. Крайън счита, че уволненията са неизбежни, но ще бъдат от полза за всички. Ръководителят на Deutsche Bank обеща да замени с роботи значителна част от персонала на банката. Той не съобщи, колко точно хора ще си отидат, но предупреди, че ще бъдат много. Към днешен ден в DB работят над 100 000 души. „Трябва да променим подхода при подбора на служителите и персонала изобщо. И трябва добре да си помислим, с какво служителите трябва да се занимават през работно време“. Директорът на Deutsche Bank счита, че служителите трябва да бъдат обучавани наново за нова, по-интересна и творческа работа. Аналитиците на Citigroup пресметнаха, че 30% от всички дейности и функции на банковите чиновници могат да бъдат автоматизирани. Процесът вече започна: HSBC затвори 27% от своите клонове, Lloyds – 14%. Сега работата на тези чиновници се върши от съвременни мобилни приложения и автоматизирани облачни услуги.

Коментар с Facebook

loading...

Свързани новини

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *