Над 162 600 клиенти използват безплатните SMS услуги на „ЧЕЗ Електро”

Над 162 600 клиенти имат активна регистрация за безплатните SMS услуги, предоставяни от „ЧЕЗ Електро България“ АД – известие преди прекъсване на електрозахранването и проверка на сметката. През изминалата 2018 година дружеството изпрати близо 282 000 кратки съобщения, от които около 4% са за проверка на сметка, а с останалите 96% дружеството е напомнило на клиентите, че са пропуснали срока за плащане на сметката си. През периода януари-декември 2018 г. регистрациите за SMS услуги достигнаха 21 651.

Всеки месец между 20 000 и 29 000 регистрирани потребители получават напомняне, че са просрочили плащането на сметката си. Над 900 клиенти предпочитат ежемесечно да проверяват текущите си задължения за електроенергия чрез SMS. Проверката се извършва с кратко съобщение с текст „smetka“ на 170077 без увеличение на цената, според конкретния тарифния план на клиента. Всички разходи по изпращане на информативните SMS-и се поемат от „ЧЕЗ Електро България“ АД.

Използването на тези услуги би могло да спести средства и неудобства на клиентите по време на отпуски, особено в периода на празници, когато несъзнателно може да се пропусне срокът за плащане на месечната сметка за електроенергия.

SMS услугите са достъпни за клиентите на мобилните оператори А1, „Теленор” и „Виваком”. Те могат да бъдат заявени онлайн на www.cez.bg; с изпращане на кратко съобщение на 170077 с текст 12-те цифри на клиентския номер; в центровете за клиенти на „ЧЕЗ Електро България“ АД и в офисите на „Изипей“. Регистрацията за SMS услугите на дружеството е безплатна. При регистрация чрез SMS на 170077 клиентът заплаща еднократно изходящото съобщение според тарифния си план, без увеличение на цената.

Получаването на електронни известия – преди прекъсване на захранването поради неплатено задължение и за проверка на сметката, е напълно безплатно за клиентите на „ЧЕЗ Електро България“ АД. Услугите се активират в рамките на 24 часа след извършване на регистрацията.

При смяна на мобилния оператор, във връзка с техническото осигуряване на услугата, е необходимо клиентът своевременно да уведоми за това дружеството на телефон 0700 10 010, на info@cezelectro.bg или в Център за клиенти на „ЧЕЗ Електро България“ АД.

Пресцентър на „ЧЕЗ Електро България“ АД,

е-mail: parvoleta.miteva@cez.bg

 

Коментар с Facebook

loading...

Свързани новини

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *