Напитките, които да включите в менюто си, ако искате да подобрите имунитета си

Поддържането на тялото ни хидратирано е основен фактор за общото ни здраве и благополучие. Особено през лятото, когато тялото често е лишено от течности.  Тялото ни се нуждае от определено количество вода, която е от съществено значение за нормалното функциониране на всички органи в него. Тя носи хранителни вещества до всички клетки и поддържа нивото на кислород в тялото. Тя също така предотвратява запек и поддържа нивата на кръвната Ви захар под контрол.

Заедно с водата можете да консумирате напитки, които помагат за редица ползи за тялото ви.

Ето напитките, които може да включите в менюто си, ако искате да подобрите имунитета си: Вода Водата е най-добрият избор за утоляване на жаждата, тъй като тя е изобилна, освежаваща, осигуряваща всичко, от което тялото се нуждае, за да попълни загубените течности. Приемът на достатъчно вода всеки ден е важен за вашето здраве. Пиенето на вода може да предотврати дехидратация, състояние, което може да доведе до неясно мислене, да доведе до промяна на настроението, да доведе до прегряване на тялото ви и да доведе до запек и камъни в бъбреците. Водата има много ползи за тялото, а също така поддържа ума ни балансиран, като изхвърля всички токсини и отпадъци от тялото ни.

Ябълков оцет Ябълковият оцет има много ползи за здравето поради наличието на полезни бактерии, дрожди и протеини. Консумирането на 1-2 супени лъжици дневно може да ви помогне да отслабнете, да подобрите храносмилането, да намалите процента на телесните мазнини и да загубите мазнини по корема. Освен това намалява нивата на кръвната захар и подобрява чувствителността към инсулин. Той намалява нивата на холестерола, подобрява здравето на сърцето и намалява триглицеридите в кръвта. Той е изключително укрепващ червата и чудесен източник на пробиотик с малко калории. Приемайте го с топла вода на гладно, за да активирате процеса на храносмилане всеки ден.

Зелен чай Антиоксидантите на зеления чай са достатъчно силни, за да възпрепятстват растежа на рака на пикочния мехур, гърдата, белия дроб, стомаха, панкреаса и дебелото черво. Той предотвратява запушването на артериите, изгаря мазнините с по-висока скорост, противодейства на оксидативния стрес върху мозъка, намалява риска от неврологични разстройства като болестта на Алцхаймер и Паркинсон, намалява риска от инсулт и подобрява нивата на холестерола.

Чай от лайка Чаят от лайка е най-известен със своите успокояващи ефекти и често се използва като помощно средство за сън. Ментовият чай е един от най-често използваните билкови чайове в света и най-популярно се използва за подпомагане здравето на храносмилателния тракт. Тези чайове съдържат антиоксидантни, противоракови, антибактериални и антивирусни свойства и трябва да бъдат включени в ежедневната ни диета. Какао

Суровото какао на прах е пълно с антиоксиданти и увеличава производството на невротрансмитера серотонин, който е отговорен за регулирането на нашето настроение. Наравено под формата на топла напитка, то е вкусно и много полезно. Сварете 1 супена лъжица сурово какао на прах в 1 чаша мляко (за предпочитане на растителна основа като бадемово мляко) и добавете смлени фурми или суров органичен мед за подслаждане. Това може да се използва и като успокояващ еликсир за сън.

Коментар с Facebook

loading...

Подобни новини

Остави коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *