Ники Михайлов патентова “Деспасито”

Футболист №1 за 2011 г. Николай Михайлов основа нова фирма и я кръсти на най-големия летен хит “Деспасито”, пише novini.bg. 29-годишният вратар, който в момента си търси отбор, явно е силно впечатлен от парчето на Луис Фонси и Деди Янки. Песента оглави музикалните класации в 47 държави и държи палмата за най-популярен видеоклип в YouTube за всички времена – с над 3 милиарда гледания. Според Търговския регистър „Деспасито“ ЕООД е с начален капитал 100 лева и съществува от 1 август. В сферата й на дейност влиза „вътрешна и външна търговия с всякакъв вид незабранени стоки, включително автомобили, дистрибуторска дейност, хотелиерство и т.н.“. Друг любопитен факт около фирмата е, че името й на латиница се изписва Despasito. Докато испанският оригинал на думата „бавничко“ е despasito. Михайлов не е прохождащ в бизнес начинанията. Доскорошният национал е управител и едноличен собственик на „Гранде НМ“, с която влезе в ресторантьорския бранш. Миналата есен Ники стана представител на италианска марка за България след дълги преговори със собствениците. Той обясни, че прави значителна инвестиция в името на любовта си към марката, има 3-годишен спонсорски договор с футболния колос Милан.

Коментар с Facebook

loading...

Свързани новини

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *