Нови бебешки храни с марката К-bio са на атрактивни цени в Kaufland

Kaufland разширява продуктовия си асортимент с био бебешките храни от собствената си марка K-Bio. Те са произведени в Германия, не съдържат оцветители и  добавени аромати и са със строго контролирано биокачество. Пюретата K-Bio са специално разработени, за да отговорят на нуждите на децата от най-ранна възраст и са подходящи за бебета от 5, 6, 8и 12-месечна възраст. Те ще бъдат предлагани във всички хипермаркети на Kaufland с намалена цена от 25% до 14 януари.

„Грижата за децата е приоритет в социалния ангажимент на Kaufland България. В последните години целево разширяваме устойчивия асортимент, предназначен за най-малките и новите ни био бебешки храни са естествена част от този процес. Безкомпромисното качество на пюретата е това, което ги отличава. Те се произвеждат в Германия в съответствие с разпоредбите на ЕС за биологично производство и това е категорична гаранция за качеството им.“, подчерта Иван Чернев, изпълнителен директор на Kaufland България.Бебешките пюрета на марката K-Bio имат одобрението и на Българската педиатрична асоциация.

Асортиментът на бебешките храни K-Bio включва разнообразна гама от вкусове и текстури, отговарящи на различните вкусови предпочитания и етапи на развитие на децата. Родителите могат да избират от 24 разновидности, сред които различни плодови и зеленчукови пюрета, бебешки зърнени храни и вечерни каши. Сред предложенията са и ястия с макаронени изделия и ориз с източници на протеини като пилешко или пуешко месо. Пълният асортимент може да бъде видян в седмичната брошура на Kaufland.

Предимствата на детските храни K-Bio се криe в техните органични съставки и гарантирано високо качество. Разнообразната гама от храни позволява на родителите да въвеждат различни вкусове и текстури в диетата на детето си, като насърчават развитието на цялостния му вкус. Асортиментът е внимателно подбран, за да отговори както на хранителните, така и на вкусовите изисквания на бебетата и малките деца.

Повече за храненето на бебето по месеци  през първата година от живота му, както и още ценни съвети за развитието му може да научите от специализираната видеопоредица Моето бебе расте“ – съвместна партньорска инициатива  на Българската педиатрична асоциация и Kaufland България.

За Kaufland България

Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 2 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 7000 служители. През 2023 г. компанията разполага с 65 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г.

в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.

loading...


Коментар с Facebook

Подобни новини

Остави коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *