С детски песни, тежък кукерски танц и огромна торта МЕТРО отбеляза 20-ия си рожден ден в Благоевград

Кукери от кукерската група в кв. „Струмско“ днес разтресоха с емоционален танц магазин МЕТРО в Благоевград и привлякоха като магнит многобройните клиенти на магазина. Освен тях на импровизираната сцена между щандовете за замразени храни блестящо се представиха талантливите хлапета от Детска градина „Детски свят“ и две двойки танцьори от танцова формация „Рила“.

Представлението бе част от богатата програма, с която МЕТРО отбеляза своя 20-и рожден ден. Сред официалните гости на магазина бе новоизбраният кмет на Благоевград Румен Томов, за когото това бе първото светско събитие, на което присъства като градоначалник, директорът на Агенцията по храните д-р Михаил Бащавелов, корпоративни клиенти от ресторантьорския и хотелския бизнес и много клиенти на магазина. В приветственото си слово Томов нарече МЕТРО „блестящ пример на инвестиране“ и пожела много успехи, а управителят Младен Ганев съобщи, че до няколко месеца покривът на магазина ще бъде покрит с фотоволтаици, а пред него ще се появят паркоместа за електромобили, в тон с екологичната политика на веригата.

За всички гости през целия ден имаше щандове с почерпки, подготвени от персонала на МЕТРО, специални ценови отстъпки и още много изненади.

Точно преди 20 години – на 18 март 2019 г., МЕТРО отваря своите първи 2 магазина в София и Пловдив, за да положи началото на модерната търговия в България и подкрепи успеха на хиляди български независими предприемачи.

За 20 години най-големият търговец на едро в България превърна непознати преди търговски практики в обикновено ежедневие – като промоционална поща, офертите с търговски отстъпки, клиентските карти, баркодът върху опаковката, защитата на клиентските права.

През годините компанията подава ръка и на хиляди български производители, за да развият успешно своя бизнес на локалните пазари, както и да намерят признание в Европа и по света. Днес 11-те магазина на МЕТРО в страната осигуряват на над 400 000 бизнес клиенти достъп до най-широк асортимент от търговски решения за техния бизнес – повече от 40 000 хранителни и нехранителни продукти от България и света, под един покрив, с гарантирана проследимост и високо качество, на конкурентна цена. Инвестициите на компанията в България надхвърлят 400 милиона лева.

МЕТРО разполага с най-широкия асортимент от над 1100 български и чуждестранни червени и бели вина от Стария и Новия свят. Повече от 3000 български и чуждестранни млечни продукти осигуряват качеството и вкуса, така необходими за кухнята на всяка пицария или ресторант. Модерните биоотдели предлагат широк асортимент от 100% биосертифицирани продукти. Близо 60 вида 100% чист български мед могат да бъдат открити на рафта във всеки магазин.

Иновациите винаги са били в основата на успеха на МЕТРО. През 2002 г. компанията отваря първите в България рибни отдели, в които чрез уникална хладилна верига над 90 вида риба и морски дарове от световния океан достигат до трапезата на любителите на морската храна.

Над 400 български фермери снабдяват директно магазините на МЕТРО с плодовете на българската земя, за да осигурят качество, вкус и невероятно изживяване за клиентите.

За втора поредна година МЕТРО получава признанието „Топ работодател на България“ в резултат на стремежа си да предложи по-добра работна среда за екипа. Като част от METRO Group МЕТРО стана лидер сред световните търговци в индекса за устойчиво развитие на Dow Jones.

Коментар с Facebook

loading...

Свързани новини

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *