Транспортният министър Росен Желязов: Лоша комуникация в борда на БДЖ е причина да поискам оставките

Лоша комуникация в борда на директорите на “Холдинг БДЖ” бе причина министърът да поиска оставките на тримата членове на Съвета на директорите. Това са зам.-министър Велик Занчев, който е председател, Владимир Владимиров – изпълнителният директор, и финасовият шеф Филип Алексиев.

Транспортният министър Росен Желязов обяви на брифинг в министерството, че установил тези дни въпросната лоша комуникация и това е станало в момента, в който ръководството на БДЖ е започнало да си говори с министъра през медиите. Става дума за някакъв доклад, който някои медии пишеха, че е на бюрото на министъра, а Желязков не го е виждал и не го е получавал. В някои медии бе лансирано още, че въпросният документ е изготвен от изпълнителния директор Владимир Владимир и е срещу Велик Занчев.

Желязков заяви пред журналисти, че Владимиров е отрекъл да е изпращал въпросния документ до ДАНС, както бе лансирано в медиите. Министърът заяви, че след встъпването си в длъжност е провел срещи с ръководството на холдинга и с директорите на “БДЖ – Пътнически превози” и “БДЖ – Товарни превози”, получил е уверение, че няма никакво напрежение и проблеми в железницата с изключение на обжалванията пред КЗК за поръчките за нови влакове.

На 24 октомври той е назначил вътрешен одит на министерството в БДЖ, за да се установи дали се спазва графикът на влаковете, дали е направена подготовка за зимата, поискал е анализ на подвижния състав. “Неясно за мен се появи в медийното пространство информация за доклад за проблеми. Не разполагам с този доклад, не е изпратен до мен, доколкото ми казаха, не е изпратен и до ДАНС”.

Желязков заяви, че следващата седмица ще вземе решение дали да освободи подалите по негово искане оставка. Следващата сряда той ще уведоми за ситуацията в БДЖ и Комисията по транспорт в парламента “за лошата комуникация и лошата възможност за работа в екип” в борда на директорите. Той предприел тази мярка с оставките, за да не се създава допълнително напрежение в дружествата, които превозват хора и товари. Обжалването на обществени поръчки, процедури по спиране и оспорване също са индикации, които ще бъдат проверявани.

Коментар с Facebook

loading...

Свързани новини

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *