Храните, които изяждат енергията ни

С всяко едно хранене вие имате възможност да дадете на тялото си подходящи и дори допълнителни хранителни вещества. Но много хора не се справят с тази задача. Рекламата на хранителни продукти е навсякъде, като рекламирани биват най-доходоносните продукти, които обикновено не съответстват на най-здравословните избори.

Преработените храни буквално са създадени да ви пристрастяват да ви карат постоянно да се храните с тях.Същевременно дори препоръките на общественото здравеопазване за храната са погрешни, поради което повечето хора отбягват здравословните храни, като онази, богати на наситени мазнини, в замяна на зърнените храни (с които повечето хора прекаляват). Крайният резултат не е нищо друго освен хранително бедствие, показател за което са най-популярните храни, които американците консумират всеки ден. Още по-лошото е, че много хора са били накарани да вярват, че тези храни са здравословни, докато, в действителност, те само ще ви източат енергията и ще предизвикат напълняване.

Ето няколко примера за храни и напитки, които източват енергията ви и добавят излишни килограми:

Пържени храни

Те, както и храните с високо съдържание на мазнини, възпрепятстват правилното функциониране на мозъка. Това може да доведе до усещане за умора, а в по-дългосрочен план и до влошаване на когнитивните функции.

Сладки неща

Всякакви вкусотийки с много захар в тях са пагубни за енергията ни. Те също рязко покачват енергията на тялото и после рязко я намаляват. А ако се консумират много често, мозъкът спира да произвежда веществото, което кара човек да бъде концентриран и внимателен.

Енергийните напитки

Звучи парадоксално, но е точно така. Тези питиета ни зареждат с ударна доза енергия, но този прилив отслабва рязко, след като действието на кофеина и другите енергийни компоненти спре. Тогава вие ще се почувствате още по-уморени.

Червено вино и алкохол

Тези напитки може и да повишават градуса на настроението, но не и на енергията. Алкохолът действа депресиращо, води до сънливост и може да доведе до разстройване на режима на сън и хронична умора.

Коментар с Facebook

loading...

Подобни новини

Остави коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *