Шефът на КЗП с важна информация за сметките за телефон! Не плащайте, ако…

Aко оспорваш сметка с мобилен оператор, не си длъжен да я плащаш. Също така трябва да можеш да ползваш услугите по договор до произнасяне по казуса. Това важно условие разкри директорът на Агенцията за защита на потребителите Димитър Маргаритов.

„Имаме такава практика и произнасяне от съда. Добре е да се знае това. При проблем с телефон в гаранция, който е в първите 6 месеца, търговецът трябва да до какво е станало с апарата, а не клиентът“, добави той, пише Блиц.

Шефът на агенцията разкри още, че една от най-често срещаните нелоялни практики е свързана с 4G интернета, който ти гарантира определени мегабайти. „В последствие се оказва, че въпросните мегабайти са само при договор за 2 години. Тук има и друга лоша практика. Когато влезеш в интернет, всяко влизане реал някакви килобайти, а се таксува мегабайт. Така бързо свършва лимитът от договорения мобилен интернет“, разказа още Маргаритов.

Той спомена, че вече при два от мобилните оператори у нас договорът може да бъде прекратен с плащането на 3 сметки, без значение колко остава до края на контракта.

Коментар с Facebook

loading...

Свързани новини

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *