Близо 14 милиона са пълнолетните пушачи, преминали на IQOS по света

Нагреваемите тютюневи изделия за IQOS са 3-тата най-продавана марка тютюневи изделия на пазарите, където се предлага устройството за нагряване на тютюн. Те достигат глобален пазарен дял от 5,5% през4-тото тримесечие на 2019 г. Това показва последният глобален финансовотчет на Филип Морис Интернешънъл за 2019 г.

Почти 14 милиона пълнолетни пушачи по света вече са преминали на устройствотоIQOS. Близо 10 милиона от тях са спрели напълно цигарите и сапреминали изцяло към бездимната алтернативаIQOS, която се предлагана 52 пазара в света. Това обявиха отФилип Морис Интернешънъл при представянето на последния отчет за финансовите резултати на компанията за четвъртото тримесечие на 2019 г. и за цялата финансова година.

През 2019 г. обемите на продажби на нагреваемите тютюневи изделия нарастват до 44,2% в световен мащаб, докато обемите на доставките на цигари спадат с 4,5%, съобщиха от компанията. В изпълнение на визията си за изграждане на бъдеще без дим Филип Морис Интернешънъл планира да увеличи обема на продажбите си в глобален мащаб на нагреваемите тютюневи изделия с над 30% през 2020 г.

Продължаваме със значителен напредък в трансформацията към бъдеще без дим, като бездимните нипродукти вече заемат 8% дял от обема на доставките ни и почти една пета от нетните ни приходи,“заяви Андре Каланцопулос, главен изпълнителен директор на ФМИ след публикуването на финансовия отчет.

Основни акценти от отчета за финансовите резултати на ФМИ за 2019 г.:

  • Потребителите на IQOS по света в края на годината са 13.6 милиона, от които 9.7 милиона са спрели напълно да пушат и са преминали на устройството за нагряване на тютюн, което се предлага на 52 пазара по света.
  • Най-новото устройство в портфолиото на компанията IQOS 3 DUO бе пуснато на всички пазари по света, където се предлага IQOS, с изключение на САЩ, в края на 2019 г.
  • Нагреваемите тютюневи изделия на ФМИ са 3-тата най-продавана марка тютюневи изделия на пазарите, където се предлага IQOS, с глобаленпазарен дял от 5,5% за четвъртото тримесечие на 2019 г.
  • Общият пазарен дял на нагреваемите тютюневи изделия на пазарите в света, където се предлага IQOS, с изключение на САЩ, нараствас 1.4 пункта до 5.0% за цялата 2019 г.
  • Ключов момент за компанията бе пускането на IQOS за продажба на американския пазарпрез октомври 2019 г., след като Агенцията по храни и лекарства в САЩ издаде разрешение за продажбата му през април същата годинаслед преглед на научното досие на компанията за системата за нагряване на тютюн.
  • Обемите на доставки на конвенционални цигари и нагреваеми тютюневи изделия на компанията спадат с 2.0% в глобален мащаб, което отразява намалението на доставките на конвенционални цигари с 4.5% по светаи увеличението на доставките на нагреваеми тютюневи изделия с 44.2%.

Повече информация за финансовите резултати на Филип Морис Интернешънъл за 4-тото тримесечие на 2019 и за цялата финансова 2019 годинаможете да намерите тук: https://philipmorrisinternational.gcs-web.com/static-files/ff615399-bffc-43dc-8a0d-3c774ca2b63a

Филип Морис Интернешънъл: изграждаме бъдеще без дим 

Филип Морис Интернешънъл (ФМИ) е лидер на трансформацията в тютюневата индустрия с амбицията за изграждане на бъдеще без дим и замяна на конвенционалните цигари с бездимни продукти в полза на всички пълнолетни пушачи, които в противен случай биха продължили да пушат, и обществото като цяло. ФМИ е водеща международна тютюнева компания за производство и продажба на конвенционални цигари, бездимни продукти и свързаните с тях електронни устройства и аксесоари, и други изделия, съдържащи никотин, на пазари извън САЩ. От октомври 2019 г. устройството за нагряване на тютюн IQOS и консумативите за него се предлагат и на американския пазар, след разрешение от Американската агенция по храни и лекарства,  от компанията „Алтриа Груп“, която осъществява продажбите в САЩ с лиценз на ФМИ.  Продуктите без дим са бъдещето на ФМИ, като те макар и да не са безрискови, са по-добрият избор за пълнолетните пушачи в сравнение с продължителното пушене. На базата на своите мултидисциплинарни способив разработването на нови продукти без дим, и благодарение на високотехнологичното си оборудване и водещи научни постижения, ФМИ се стреми бездимните продукти на компанията да отговарят на предпочитанията на потребителите и на строгите нормативни изисквания. Портфолиото от бездимни продукти на ФМИ включва устройства с нагряване на тютюн и електронни изпарители, съдържащи никотин. Към 31 декември 2019 г. според данни на ФМИ близо 9.7 милиона пълнолетни пушачи по света вече са спрелида пушат и са преминали напълно наустройството за нагряване на тютюн IQOS, което се предлага на 52 пазара по света. Повече информация можете да намерите на страниците на ФМИ: www.pmi.com и www.pmiscience.com.

loading...


Подобни новини

Остави коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *