Ако всички клиенти на Електрохолд преминат на електронни фактури, на година ще бъдат спасени 9000 дървета, които осигуряват кислород на 4500 четиричленни семейства.
Г-н Фотев, от септември Електрохолд ще издава само електронни фактури за ток. Как клиентите възприемат тази промяна?
Електронната фактура е достъпна за нашите клиенти от доста време. Тя има много предимства – напълно безплатна е, гарантира защита на личните данни, спестява време и дава възможност за лесно и практично контролиране на разходите. Към момента близо 600 хиляди от клиентите на Електрохолд са оценили тези удобства и използват електронна фактура. След старта на нашата информационна кампания, забелязваме засилен интерес към услугата като седмично имаме по средно 4 000 нови регистрации. Очакваме този интерес да нарасне още повече през следващите месеци.
Лесно ли е клиентите да се регистрират за електронна фактура?
Да, предвидили сме много опции, така че клиентите да са максимално улеснени. Заявяването може да стане чрез регистрация на сайта на Електрохолд Продажби или в търговски център на Електрохолд. Може да се заяви и на денонощния телефон 0700 10 010, както и на собствените каси на EasyPay, списък на които е наличен на нашия уебсайт https://electrohold.bg. Необходимо е само да бъде предоставен клиентския номер, последните четири цифри от ЕГН от титуляря и актуален имейл адрес.
Как клиентите на Електрохолд ще получават електронните си фактури?
Клиентите имат възможност да получат електронната си фактура по няколко начина – на имейл адрес, посочен от клиента, в персоналния профил на клиента на интернет сайта на Електрохолд, до който той ще има достъп след регистрация за е-фактура. Друг начин е чрез системата ePay.bg.
Вероятно част от клиентите Ви не ползват Интернет. Какви са възможностите за тях?
Наясно сме, че има клиенти, които нямат валиден имейл или се затрудняват да използват Интернет. За тях също сме предвидили различни опции, чрез които да се информират за задълженията си. Те ще могат да проверяват месечната си сметката на информационната линия на Електрохолд 0700 10 010 – с автоматична проверка или чрез връзка с оператор, в Търговски център на компанията, след регистрация чрез еднократен на sms на номер на 170077. Регистрацията става чрез еднократен sms на 170077, в който да изпишат клиентския си номер. След като се регистрира, клиентът може да си проверява сметката по всяко време с кратко съобщение с текст smetka на същия номер – 170077, на цена според тарифния план на клиента.
Клиентите ще получават детайлна информация за месечното си потребление и при плащане на каса в Български пощи, EasyPay и FastPay. Информацията ще е налична и през услугата за плащане на битови сметки на EasyPay във Viber, след еднократно въвеждане на абонатния номер.
Тези, които се затрудняват да ползват Интернет, също така имат възможност да подадат заявление и да продължат да получават хартиена фактура. За целта трябва да посетят един от Търговските центрове на Електрохолд, където да се идентифицират с лична карта и да подадат попълнено заявление. До август 2023 г. всички клиенти ще получават образец на заявлението заедно с фактурата си за електроенергия.