Въвеждат граждански контрол за по-ефективна работа на предприятие „Чистота“ в община Кюстендил, монтират табла със снимки на отговорниците за четене и метене

Община Кюстендил въвежда нов начин на работа в общинско предприятие „Чистота” – гр. Кюстендил, заяви на пресконференция вчера кметът инж. Огнян Атанасов. Целта е да бъдат предоставяни по-ефективни услуги по управление на отпадъците и поддържане на чистотата на територията на община Кюстендил.

Кметът посочи, че в община Кюстендил има забавени преписки от 2018 г. за кастрене на дървета, които не са изпълнени и до момента. „За да не работим на парче, започваме по квартали“, уточни инж. Атанасов.

От вчера екипите на общинско предприятие „Чистота” – Кюстендил с необходимата техника за кастрене на клони са в кв. „Колуша“. „Екипите ще работят там, докато не се свърши работата в квартала, ще се излиза от него само при извънредни ситуации“, категоричен е кметът. За да работят по-ефективно екипите на ОП „Чистота“, дейностите ще се извършват квартал по квартал, посочи още инж. Атанасов.

Общинско предприятие „Чистота“ – гр. Кюстендил ще публикуват и график за почистване и миене на уличните платна, алеите, парковите и другите територии от населените места, предназначени за обществено ползване.

„Графикът ще е публикуван на Фейсбук страницата https://www.facebook.com/profile.php?id=61561459374291… предишния ден. Така гражданите ще бъдат своевременно уведомявани кои улици ще се мият. Молбата ни към тях е да преместят автомобилите си, за да може измиването да е по-качествено“, заяви инж. Атанасов.

В края на работния ден отново на Фейсбук страницата ще бъде публикувана информация с графика, по който са извършени услугите по сметосъбиране и сметоизвозване в града и селата.

По този начин всеки ще има контрол върху графика на сметоизвозване на селата, отчетност в маршрутите и контрол върху самата система на работа, посочи още кметът.

Предстои карта с отговорници по поддържането на чистотата – ръчно метене и косене, на територията на община Кюстендил да бъде поставена във всеки квартал.

Кметът посочи, че градът е разделен на зони, като всяка има отговорник. На картата има информация за него – снимка, две имена и телефонен номер.

Той уточни, че от миналата седмица косачите са разпределени по райони и всеки отговорник пряко има на разположение косачи и чистачи.

„Смятам, че по този начин дейността ще е организирана по-добре, нашите съграждани ще получават по-качествена услуга и ще имат по-ефективен контрол“, каза още инж. Атанасов.

В община Кюстендил вече функционира и Оперативен център за 24-часово видеонаблюдение. Камерите в града се следят 24 часа в реално време. На разположение е и 24-часов патрул, който обикаля и реагира своевременно.

ИВАН ИВАНОВ

loading...


Подобни новини

Остави коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *