Качествено агнешко, пресни яйца и комфорт в градината гарантира МЕТРО – Благоевград за Великден и Гергьовден

„Живей, пазарувай и пести на едро!“ – новата концепция на МЕТРО, която засилва позицията на компанията като доверен партньор на предприемачите в сектори ХоРеКа и Традиционна търговия и домакинствата в България. Тя подчертава ангажимента на МЕТРО да предлага не просто продукти, а повече възможности, повече спестявания и повече свобода за развитие на бизнеса и подобряване на ежедневието.


За наближаващите празници търговецът на едро предлага богато разнообразие от продукти, в това число и българско агнешко месо. Това гарантира на партньорите и клиентите си за втора поредна година екипът на МЕТРО – Благоевград. Решението е част от стратегията на компанията в подкрепа на местните производители. В кошницата за предстоящите празници задължително трябва да добавите и вкусни козунаци на български производители, а със собствената марка „Fine life” МЕТРО предоставя най-доброто съотношение на качество и цена. За яйцата може да сте сигурни, че са пресни, но изборът с каква боя да ги багрите може да ви затрудни заради изобилието на различни видове. Не забравяйте да зарадвате и ценителите на шоколада от богатата палитра на великденски шоколадови изненади за малки и големи.


С хубавото време желанието да прекарваме повече време навън ни завладява, а екипът на МЕТРО ни предлага десетки възможности да се възползваме от чистия въздух. Тук ще намерите огромен избор от тенти и шатри, батути за децата и спортните натури, барбекюта за майсторите на скарата, шезлонги и градинско обзавеждане за релакс на семейството и приятели и още много специални предложения за свободното време на двора и в градината.

Добрата новина за редовните клиенти на МЕТРО е предстоящото обновление на търговската площ в Благоевград, което ще започне в седмицата след Великден и ще продължи около 1,5-2 месеца.


Реконструкцията се прави след сериозен анализ на начина на пазаруване и предпочитанията на клиентите, затова местата на доста стоки ще бъдат променени като за някои от тях пространството ще се увеличи за повече удобство и улеснение при пазаруване. Промените по никакъв начин няма да затруднят клиентите, защото ще се извършват през нощта, а временни табели и консултантите ще ориентират хората бързо да намерят всичко, което търсят.


ЖИВЕЙ НА ЕДРО, това е новият тренд на компанията, чийто екип с експертизата и с опита си подкрепя мечтите на едро на партньорите си. Пример за реална помощ в действие, насочена към българските предприемачи, е франчайз програмата на МЕТРО „Моят магазин“ . На 31 март в страната бе открит 100-ия магазин по тази програма, а в Югозапада те са 8 и са в Кюстендил, Благоевград, Гоце Делчев, Хаджидимово, Абланица, Дупница, Крупник и Самуилово. Добрата новина е, че след Великден в Гоце Делчев ще отвори врати втори обект с бранд „Моят магазин“.


Франчайзът „Моят магазин“ е пряка подкрепа на МЕТРО към малкия бизнес и кварталните магазинчета. Той предоставя достъп на собствениците до най-съвременни търговски практики, както и до финансова помощ за модерна визия на търговските обекти и за ефективна реклама.

Ролята на програмата „Моят магазин“ е да подаде ръка на търговците по пътя към устойчиво развитие и конкурентоспособност на пазара. Постига го посредством ценова политика, гарантираща стабилност, с продукти на собствени марки с най-добро съотношение цена/качество, с бюджет за реорганизация, ремонт и ребрандиране на обектите, със съвети за подредба на магазините, с промоционални предложения през цялата година, които да поддържат интереса на потребителите.


Прогнозите на МЕТРО – Благоевград са до есента на 2025 г. обектите с бранд „Моят магазин“ в региона да набъбнат до 20.

Снимки от откриването на „Моят магазин” в кв „Струмско” – Благоевград

Откриване на „Моят магазин” в жк „Дунав“ – Гоце Делчев



Подобни новини

Остави коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *