Клиентка на известна верига магазини в Благоевград сигнализира: Охранител в „Лидъл” се държи арогантно с клиентите, „изпраща” ги с вдигнати върху количките крака и дъвка в уста

Охранител в магазин „Лидъл” в Благоевград се държи арогантно, „изпраща” клиентите с вдигнати върху празните колички крака и дъвка в уста. Това съобщи читателка на вестник „Струма“, възмутена от грубото държане на охранителя Петър Янев в късния следобед в петък.

Тя приключила с покупките и на излизане попитала охранителя откъде да си вземе брошура с промоциите за настоящата седмица, тъй като наредените до изхода били само за следващата. „Па не знам, сигурно са свършили. Ходи си търси“, бил „любезният“ отговор на гарда. На репликата на клиентката, че не е редно по време на работа да вири краката си и да дъвче срещу клиентите с отворена уста, докато говори, Янев демонстративно застанал прав с думите: „Па ти какво искаш, да ти седа мирно ли?!“. Мъж от опашката също се възмутил и попитал охранителя какво прави в магазина, отговорът бил: „Шо да праим, работим“.

Възмутена, клиентката се оплакала на зам. управителя на магазина Ива Гърлова, която веднага подала сигнала към централата на „Лидъл“. „Гардът се е държал недопустимо спрямо наш клиент. Охранителната фирма е външна и веднага ще я уведомим за поведението му, за да вземат мерки“, каза тя.

Репортер на „Струма“ настоя да получи от Петър Янев телефон на някого от шефовете му, но охранителят обясни, че са му забранили, като ни препрати да търсим обявените онлайн телефони на компанията. Разбра се, че охранителят е към фирма „Енигма”, която е ангажирана с осигуряване на реда във веригата магазини „Лидъл”. Там оператор изиска да пуснем писмено запитване, на което от „Енигма“ щели да отговорят. 

„Обадих се на шефовете на охранителната фирма и те обещаха да се свържат с вас, за да изясните въпроса. Прекият отговорник е на почивка в Гърция и каза, че в понеделник ще се заеме със случая“, информира управителят на филиала на „Лидъл“ – Благоевград Милена Лагадинова и допълни, че са уведомени шефовете и на „Лидл“, и на охранителната фирма, а решението за поведението на гарда трябва да се вземе от тях.

ДИМИТРИНА АСЕНОВА

loading...


Коментар с Facebook

Подобни новини

2 Коментара

  1. Клиент

    Да си дойдем на думата: Ежедневно автомобили паркират пред самата врата на магазина, макар на паркинга да има места. Никой не им прави забележки. Много толерантна политика и от магазина, и от охраната.

    Отговори

Остави коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *