МВР – Кюстендил: Гражданите с електронен подпис могат да сменят личните си документи онлайн

Жителите на Кюстендилска област с електронен подпис имат възможност да поискат и онлайн смяна на лични документи. Гражданите, които имат постоянен адрес на територията на областта с валиден квалифициран електронен подпис, издаден от Комисията за регулиране на съобщенията, чрез Портала за електронни административни услуги на МВР подават заявления за издаване на български лични документи /лични карти, паспорти, свидетелства за управление на МПС/ във всяко от звената БДС на територията на областта. Това е възможност за улесняване на гражданите, които в рамките на работното време могат да направят избор на предпочитано от тях звено на български документи за самоличност, различно от това по постоянния им адрес. Готовите лични документи се получават лично в звеното  БДС, което са заявили в подаденото заявление.

Чрез портала гражданите могат да заявяват и издаване на български лични документи при наличие на следните изисквания: да имат валиден български квалифициран електронен подпис; да имат валиден български личен документ, издаден преди не повече от 59 месеца; да няма промяна в имената, ЕГН, гражданство от последния валиден документ.

ГЕРГАНА ИВАНОВА 

loading...


Подобни новини

Остави коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *