Топ теми

НАГЛО ПРЕЦАКВАНЕ! Благоевградчанка купи замразено шкембе в Кауфланд, когато го сготви изтръпна от ужас /потресаващи снимки/

От два пакета замразено телешко шкембе, всеки по 700 г според посоченото на опаковката, благоевградчанка едва изкара една чиния супа. За лош късмет от нея опитали четирима от семейството й и всички се редили пред тоалетната със стомашно-чревно разстройство.

Това сигнализира във вестник  „Струма” Стефанка Иванова, която е подала жалба до министъра на здравеопазването, до председателя на Комисията за защита на потребителите и до собственика на фирмата.

„На 5 ноември купихме два пакета телешко шкембе от „Кауфланд”. Цената им беше малко под 14 лв. У дома ги нарязах и след 30 минути варене в тенджерата се оказа, че има около 200 г, хайде – нека са 300, но ми се струва много”, обясни потърпевшата. „Пред очите ми шкембето се стопяваше и се сви до смешно количество, което се събра заедно с течността от варенето в обикновена стандартна чиния за супа. Не знам как стана, сигурно е било „напомпано“ с азот за по-голям грамаж и обем, но това се надявам да установят контролните органи“, обясни Ст. Иванова.

Все пак тя и семейството й решили да опитат „деликатеса“ и за автентичен вкус му сложили лъжица от традиционната за шкембе подправка оцет с чесън. „Получи се химична реакция, на която прилагам снимка“, обясни жената и допълни, че съдържанието в чинията „кипнало“. Резултатът: „Четирима души от семейството ми, сред тях и дете на 14 г., получиха стомашно-чревни разстройства“.

„Не е възможно при пенсии от 300 лв. и заплати около 600 лв. българите да плащат по 20 лв. за една чиния супа“, категорична е дамата, като обяснява, че към 14-те лв. за шкембето прибавя тока, маслото и 2-3 яйца за застройката. Протестът на Ст. Иванова е, че всички в България ядем чиста химия, за която плащаме прескъпо, а апелът й към всички институции е: „След като се плащат толкова пари, да ни се предоставят качествени продукти“.

„Опитах се да изпратя сигнала си и на електронната поща на „Кауфланд“, но се оказа, че в сайта им няма поле за жалби, затова го пуснах на един от посочените имейли, дано го прочетат“, обясни благоевградчанката.

„Веднага ще започнем проверка на етикетирането на стоката и ще уведомим Агенцията по храните, които могат да правят проби и анализи на съдържанието и имат повече правомощия от нас“, заявиха за вестник „Струма” инспекторите от Комисията за защита на потребителите в благоевградския офис. Те обясниха, че правомощията им се свеждат до проверка дали потребителите не са подведени от производителя с информацията, посочена на етикета, и дали тя е коректна и не ги въвежда в заблуждение.

Стефанка Иванова пък заяви, че чака резултатите от проверките. Тя се надява това да стане преди планираното й заминаване за Лондон, където работи сезонно.

ДИМИТРИНА АСЕНОВА

loading...


Подобни новини

Остави коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *