Обновен и модерен Lidl отвори врати в Благоевград

Градът е 17-ят в страната, в който Лидл България постави автомат за обратно приемане на PET бутилки и кенове

Изцяло обновеният Lidl магазин в Благоевград отвори врати за своите клиенти. Обектът на веригата, разположен в Южната промишлена зона на града, вече е по-голям и с модерен интериор за още повече удобство и приятно клиентско изживяване при ежедневното и седмично пазаруване.

След реновирането магазинът в Благоевград разполага с разширена търговска зала – 1366 кв.м., която предоставя възможност за избор от предварително подбран асортимент и удобно подредени продукти с оптимално съотношение качество-цена. Още една от новостите е и възможността за закупуване на прясно изпечено българско пиле.

За още по-бързо и лесно пазаруване касовата зона в обекта също е разширена, като вече разполага и с шест каси на самообслужване. За допълнителен комфорт на посетителите обектът е снабден с по-широк паркинг и зарядна станция за електромобили.

В обновения магазин на Lidl в Благоевград е поставен и автомат за обратно приемане на пластмасови бутилки и кенове. С неговото поставяне пилотният проект на Лидл България вече включва 25 автомата в 17 града в страната. В инициативата, която започна в края на март 2023 г., до момента са събрани близо 46,5 млн. опаковки.

Първите клиенти на обновения Lidl магазин в Благоевград бяха посрещнати с подаръци, дегустации на избрани продукти от собствените марки на веригата и изгодни предложения, както и много балони, игри и забавления за най-малките.

С внимателно подбраните локации в цялата страна, както и с иновативния си подход и бизнес модел, насърчаващ и подпомагащ развитието на българските производители, смарт дискаунтърът ще продължи да осигурява още повече възможности за умно пазаруване на своите клиенти и занапред. 

За Лидл България

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа. Част e от немската Schwarz Gruppe и присъства в 31 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 132 магазина в 58 града и над 4000 служители. Предимствата на специфичния бизнес модел, широката гама продукти с оптимално съотношение качество-цена и въвеждането на редица иновативни практики и модели, наложиха Lidl в България като смарт дискаунтър, предлагащ високо качество на добра цена, и компания, която подхожда честно, отговорно, с мисъл и грижа за своите клиенти, служители и партньори.

loading...


Подобни новини

Остави коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *