Като част от мисията си да бъде близо до независимия бизнес в страната, МЕТРО България продължава инициатива „До теб. За Великден“.
Кампанията е комбинация от стъпки и комуникация, целящи да насочат вниманието към малките магазини в празничния шопинг. В този важен, но и труден за потребителите момент, пазаруването може да се превърне в кауза за подкрепа на цял един бранш.
Целта на инициативата е да превърне малките магазини в предпочитани места за празничния пазар. Това спестява време, но и подпомага малките търговци в тежките условия. От МЕТРО са категорични, че собственият бизнес има своето важно място в икономиката на страната ни и заслужава подкрепа от страна на всички нас повече от всякога.
МЕТРО въвежда и голям брой допълнителни мерки, които да гарантират една по-сигурна среда за пазаруване в собствената търговска мрежа – автоматизирано следене на човекопотока, термокамери, повече диспенсъри за дезинфекцияна ръце и т.н, за което заслужи сертификат “Safeguard” за Covid-19 безопасна среда и хигиена за клиентите и служителите“.
А в своите магазини МЕТРО България въведе и голям брой допълнителни мерки, гарантиращи по-сигурна среда за пазаруване, за което заслужи сертификат „Safeguard“от Bureau Veritas.
В последната година посещенията на обществени места изискват не само спазването на задължителните правила, но и повишено внимание от страна на хората. В един такъв момент магазините се превръщат в локации с изключителна степен на важност, особено обектите за търговия на едро, в които пазарува и немалка част от бизнеса.
Международният сертификат “Safeguard“ на Bureau Veritas признава конкретни усилия от страна МЕТРО в посока защита на служителите и клиентите от разпространение на Covid-19. Той отличава бизнеси, които въвеждат анти-Covid мерки при четири-степенен контрол на безопасността:
1) Безопасност на хората – МЕТРО магазините разполагат с големи търговски площи, които позволяват спазването на значителна физическа дистанция, гарантираща спокойно и сигурно пазаруване. Налични са лични предпазни средства за служители и клиенти, както и възможности за измерване на телесната температура;
2) Процеси – мерки в посока непрекъснатост на бизнес процесите;
3) Хигиена – дезинфекция се извършва по график, утвърден от контролните органи. Диспенсъри с дезинфектант се намират из цялата площ и са на разположение на клиентите през целия им престой в обектите;
4) Мерки в обектите – автоматизирана система за контрол на човекопотока, термокамери и др.
„Осигуряването на безопасна среда и опазването на здравето на хората са най-важните бизнес цели в момента. В нашите магазини клиентите могат да бъдат спокойни при пазаруването си, тъй като предприетите мерки осигуряват висока степен на сигурност и са сертифицирани за Covid-19 безопасна среда и хигиена от Бюро Веритас. От отговорността на всички нас зависи продължаването на дейността – не само нашата собствена, но и тази на голяма част от независимия бизнес в страната. Затова призоваваме хората да бъдат разумни, да изпълняват разпоредбите на властите, за да имаме едни по-сигурни майски празници“, заяви Филип Анастасиу, директор „Продажби” и член на Борда на директорите в МЕТРО България.