Служебен ангажимент да обядваме там или спасителна акция за ОФК Пирин са двете основни предположения на служителите за нежеланата поща, изпратена им от Дирекция АИО
Служебните пощенски кутии на служителите на общинската администрация в Благоевград бяха атакувани от електронна реклама на ресторант „Зелената къща“.
„Приложено, Изпращам презентация на ресторант и бар „Зелената къща“, която е дошла на електронната поща на администрацията.“, е придружаващото писмо, подписано от Албена Крумова, гл. експерт в Дирекция Административно и информационно обслужване“.
Спамът бе приет с истинско недоумение от общинарите, които получават на служебните си пощи единствено информация, свързана пряко със служебните им ангажименти, известия за извънредни оперативки, законови промени и т. н. Част от тях го приеха като ново служебно задължение – да обядват и вечерят в доста скъпото заведение и да организират там личните си партита. Други решиха, че това е спасителна акция за потъналия перманентно в дългове ОФК „Пирин“, който получи ресторанта през 2019 г. от общината да го ползва безвъзмездно за изхранване на футболистите.
На практика заведението обаче се върти от частна фирма, наета от ОФК да ги изхранва безплатно, а приходите за фирмата идват единствено от външните клиенти, които обаче са кът.
„Нямам представа кой и защо го е изпратил на служителите. Не е по мое разпореждане със сигурност.“, бе първоначалният коментар на благоевградският кмет Методи Байкушев, който уточни, че всъщност ОФК „Пирин“ дължи пари на Зелена къща, но това ще се изяснява тепърва – след този четвъртък, когато Петър Занев ще бъде вписан като временно изпълняващ длъжността управител на клуба. Той бе избран от ОбС-Благоевград по предложение на Байкушев миналия месец, след като предшественикът му Атанас Дафинов подаде оставка.


След свое разследване вчера М. Байкушев обясни, че спамът „Зелената къща“ е разпратен на администрацията без подтекст и без връзка с ОФК „Пирин“.
По обяснението на Адриана Топурска – директор на дирекция „Административно и информационно обслужване“ в общината, в отдела получили презентацията и след кратко обсъждане решили да я разпратят до всички, както щели да направят и за всеки друг бизнес в града. „Дори искахме да обновим профила на ресторанта в Бизнес секцията на сайта, но секцията в новия сайт е счупена. Ако Общината списваше бюлетин, и там щяхме да пуснем информацията“, обясни Топурска.
Това на практика означава, че абсолютно всички кафенета, магазини, ресторанти, строителни и търговски фирми, производства, вносители, сервизи, здравни, социални заведения и т.н., които могат да се причислят към бизнеса в областния център на Пиринско, могат да разчитат на постоянна безплатна реклама на сайта на община Благоевград, което обаче едва ли ще е технически възможно поради големия обем информация. Такава идея всъщност се роди през януари т. г. , когато общината обяви, че подготвя онлайн бизнес каталог, който ще съдържа обобщена ключова информация за фирмите на територията на областния център. Дружествата, които са над 7 000, бяха приканени да пращат основна информация за себе си, за да бъдат включени в новата безплатна услуга на общината. Няма яснота колко от тях са го направили, но бизнес каталог още няма.
Ваня Симеонова

Цицела пак си вре ц***те. Явно е близка с тая Тъпурска и иска да си напълни хангара. А и да не говорим миналото лято колко беше шумно, живущите наблизо вдигнаха ръце. Колкото до Пирин – да си оправят борчовете, задлъжнели са и на кучетата в града.