С 200 км/ч се е движил джипът ковчег на бул. „Руски“

С около 200 км/ч. се е движел джипът-ковчег във фаталната нощ, в която стана тежката катастрофа с двама загинали и двама тежко ранени, смятат експертите на Общинското предприятие „Организация и контрол на транспорта“ в Пловдив, предава БНР.  Според директора Георги Стоилов във въпросния участък няма камери на предприятието, но на кръстовището на булевард „Руски“ и ул. „Гладстон“, както и на това с бул. “Шести септември“ има.

„От въпросните две камери имаме само записите от вечерта, но те гледат въпросните кръстовища. От тях се вижда, че колата преминава през кръстовището на „Руски“ и „Гладстон“, а от следващото кръстовище може да се види и установи момента на сблъсъка, но не и самия сблъсък“, посочи Стоилов.

По думите му видеозаписи от камерите са предоставени на прокуратурата за целите на разследването. Според работещите в предприятието обаче скоростта на джипа е била много висока.

„Според всички нас скоростта е била около 200 км/ч.“, каза още Георги Стоилов. 

Във фаталната нощ на пътното платно е имало водна покривка, а в конкретния участък се получава гърбица и мястото за спиране на следващото кръстовище е малко, посочи още Стоилов. По думите му с тази несъобразена скорост може би водачът не е имал шанс да спре дори и на кръстовището на булевардите „Руски“ и „Шести септември“. Предстои да бъдат възстановени оградните платна на мястото на инцидента, но това ще стане, след като приключат огледите. 

Тежкият инцидент стана рано в понеделник около 3:30 ч. и отне живота на 21-годишния Кристиан и 20-годишната Теодора. Други двама младежи са ранени и са в интензивно отделение.

Мощният джип „Рейндж Ровър“ се е врязал с висока скорост в дървета. Автомобилът е пътувал от Централна гара в посока бул. „Шести септември“. 

Записите на видеокамерите от общинската фирма са предадени на полицията. От „Организация и контрол на транспорта“ планират да сложат допълнителни камери, които да намалят тежките катастрофи на булеварда.

loading...


Подобни новини

Остави коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *