С 25 гласа „за” преизбраха Михаела Крумова за председател на ОбС – Кюстендил, увеличиха администрацията до 245 щата

С 25 гласа „за“ Михаела Крумова бе преизбрана за председател на Общински съвет – Кюстендил. В гласуването участваха 32-ма съветници, 7 пликове в урната бяха без бюлетини. Кандидатурата на Крумова бе единствената за поста.

„Независимо от условията, през които ни се налагаше да работим, през изминалите 6 месеца си проведохме всичките 6 заседания. Приети са 137 решения, 29 от докладните по тях са били извънредни. През постоянните комисии на ОбС са преминали 153 докладни. От областния управител е върнато за ново обсъждане само едно решение за допусната грешка. Ние го преразгледахме”, заяви в отчета си Михаела Крумова.

По реда на надзора за законност от Районна прокуратура не е протестирано нито едно решение на местния парламент. Извършена е проверка на два нови административни акта, като прокуратурата няма забележки. Първенци по изказвания са Огнян Атанасов, Кирил Станчев и Младен Ризов. Председателят на Общинския съвет заяви, че работата и през новия мандат ще бъде насочена към обединението на всички жители на общината за преодоляване на пандемията от коронавирус. Друг от приоритетите ще бъде приемането на бюджета на община Кюстендил за следващата година, който ще осигури необходимите ресурси за нормалната работа на Общинска администрация.

„Съветниците гласуваха изменение в броя на общата численост и структура на Общинската администрация с цел оптимизиране структурите”, обясни кметът Петър Паунов. Той посочи, че поради увеличаване на обема на работа във връзка с изпълнението на дейностите в сферата на социалната политика и необходимостта от планиране, организиране и контролиране на цялостния процес по предоставяне на социални услуги на територията на община Кюстендил се предлага създаването на нов отдел към дирекция „Здравеопазване, социални дейности, жилищна политика, планиране и подготовка на проекти“. Числеността на новия отдел е 12 щатни бройки. За осъществяването на контрол по спазването на наредбите на ОбС ще бъде създаден и нов отдел към дирекция „Правни дейности и обществени поръчки“ с численост от 7 щатни бройки. Предвидено е разделянето на отдели към дирекция „Култура, образование, младежки дейности, спорт и туризъм“ на два отдела с численост от по 6 щата, пише още в докладната.
С предложените промени общата численост на Общинската администрация се увеличава на 245 щата.

Кметът Петър Паунов изрази благодарността си за усилията на д-р Величков и всички медицински специалисти, които полагат за овладяване на Ковид пандемията. „Ресторантьорският бизнес сега ще бъде ограничен заради това, че някои отказаха да спазват мерките. Надявам се да има само три седмици в тази принудителна ваканция. Дано останат толкова”, отговориа градоначалникът на въпрос за асфалтирането на улиците и обясни, че това ще приключи скоро, защото тази дейност не позволява да се извършва под 8 градуса. „Похарчили сме едва 30-40 процента от средствата, преведени от държавата. Списъкът е огромен, правихме тежки улици като „Здравец” в кв. „Колуша”. По селата също ще продължи асфалтирането още напролет и когато времето позволи”, допълни Петър Паунов.
ГЕРГАНА ИВАНОВА

loading...


Коментар с Facebook

Подобни новини

Остави коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *