10 малки трика за по-щастлив живот

Всеки човек копнее да бъде щастлив и прекарва живота си в търсене на щастието. Но истината е, че то нито се намира, нито се купува. То е вътре в нас и единственото, което е нужно, за да бъдем щастливи, е да го събудим. Как? С помощта на навиците ни. Ето 10 малки трика, които незабавно ще ви направят по-щастливи.

1. Използвайте будилник

Вместо телефона, будете се с добрия стар будилник. По този начин ще се избавите от изкушението да проверявате мейлите или профилите си в социалните мрежи, като дори може да оставяте телефона и таблета в другата стая. Сънят ви гарантирано ще се подобри, а това ще ви направи много по-щастливи.

2. Пийте много вода сутрин

Голяма част от изтощението е свързано с дехидратация, така че вместо да се насочвате директно към кафето, когато се чувствате сънени сутрин, изпийте чаша вода. Това веднага ще ви ободри.

3. Оправяйте леглото си сутрин

Когато оправяте леглото си сутрин, преди да излезете за работа, това веднага променя отношението ви към деня. Чувствате, че вече сте свършили нещо, топлите и разхвърляни завивки не могат да ви изкушат, а пък и визуалната наслада също не е за подценяване.

4. Разчистете дрехите в гардероба си

Гардероб, пълен с дрехи, означава само едно – хаос. А и повечето от тези дрехи отдавна вече не се носят. Те натоварват и вас самите малко или много. Ето защо е време за разчистване на гардероба. Всички дрехи, които не са носени през последната година, могат да бъдат продадени, дарени или изхвърлени.

5. Подредете шкафовете си

Също както с дрехите, разхвърляните шкафове създават усещане за хаос и обърканост. Ето защо, ако искате да се почувствате по-добре, заемете се с подредба на шкафовете си. Изхвърлете всичко ненужно и ще забележите как празното пространство ще прочисти и ума ви.

6. Забравете за кофеина след обяд

Ако сте свикнали да се глезите с чаша кафе в 4 или 5 часа, опитайте се да го замените с билков или плодов чай. Кофеинът след обяд ще повлияе на съня ви, а както казахме, той е много важен, ако искате да се чувствате щастливи.

7. Практикувайте йога

Медитацията е трудна за постигане и изисква много време и постоянство, но пък можете да извлечете подобни ползи от възстановителната йога. Този стил йога се фокусира върху лежане в определени пози за шест до осем минути, концентрирайки се върху дишането.

8. Четете книга преди лягане

Оставете всички електронни устройства и се насладете на добрата стара книга. Така не само ще се отървете от социалните мрежи, но и ще елиминирате синята светлина от екраните, която влияе на качеството на съня ви.

9. Използвайте метода „Помодоро” на работа

Този метод изисква от вас да работите върху една задача за 25 минути. Ключът е да премахнете всички отвличащи вниманието фактори за този период (социални медии, телефон и т.н.), след което да прекъснете работата си за 5 минути, преди да започнете отново.

10. Гответе в Неделя

Готвенето на здравословна храна в неделя за цялата седмица означава, че винаги ще имате питателна храна в хладилника, когато нямате време да сготвите през седмицата.

Коментар с Facebook

loading...

Свързани новини

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *