HP-p1-728×90 Refan
HP-p1-728×90 Refan
HP-p1-728×90 Refan

Санданчанка, майка на 3 деца: Специалистът УНГ д-р Митрев ме изпъди от кабинета си, без да ме прегледа, затова, че преди година мъжът ми му направил забележка да бъде по-внимателен с дъщеря ни

Санданчанка, майка на три деца, поиска думата в „Струма”, възмутена от отношението на специалиста по уши, нос и гърло д-р Н. Митрев. Ето какво разказа Зорница Енчева:

„Във вторник, 4 октомври, с направление отидох при д-р Митрев, тъй като имам хроничен синузит и личният ми лекар ме изпрати за консултация при специалист по уши, нос и гърло, защото антибиотиците не ми помагаха. В Сандански имаме само един такъв специалист, това е д-р Митрев. При влизането ми в кабинета лекарят ме попита: “Вие за какво сте?”. Аз му отговорих, че съм за преглед. Най-неочаквано той ме изгони с думите: „Това е частен кабинет, Вие миналата година ми вдигнахте скандал, затова няма да Ви прегледам, напуснете!”.

Предисторията на моето семейство от така наречената предходна година е следната: Едно от децата ми се наложи да го заведем при същия лекар, за да му направи промивка на ухото. Тогава той й направи сутринта манипулацията и следобеда пак трябваше да я заведем. Дъщеря ми тогава бе на около 5 г. Цял ден не спираше да плаче от болка в ухото, всеки родител знае какво е детето ти да страда от възпалено ухо. Влизаме следобеда пак за промивка и докторът ни каза да стиснем детето. Дъщеричката ми като чу това, изпадна в паника, виждайки отново голямата спринцовка. Тогава съпругът ми се изнерви и каза на лекаря, ако може, да се държи по-спокойно, защото все пак това е само едно дете. Лекарят обаче избухна в кабинета, хвърли инструментите в легенчето с думите: “Вие ли ще ми кажете как да си върша работата, аз толкова години съм лекар и знам какво става с децата!”, след което отказа да промие ухото на детето, докато мъжът ми не напусне кабинета. Той, разбира се, излезе отвън, а аз помолих д-р Митрев да си свърши работата. През цялото това време дъщеря ми плачеше от болка и от страх неистово…

От онзи случай явно ме е запомнил и сега, когато в четвъртък отидох за преглед, още на вратата, като ме видя, д-р Митрев ме отпрати да си ходя, без да ми извърши необходимия медицински преглед, който ми бе назначен от джипито. Шокирана съм от поведението на д-р Митрев, той работи с направление към Здравната каса, кое му дава право да постъпва така с един пациент… В Сандански нямаме друг такъв специалист, затова той си позволява да се държи така с пациентите.

Миналата година нищо особено не се бе случило, без да му е казано кой знае какво, той избухна и започна да крещи в кабинета. Нормално е един родител да помоли лекаря за по-хуманно държание с едно малко дете, стресирано от болка и страх…

Сега ще подам жалба в Здравната каса срущу постъпката на д-р Митрев. В Сандански няма къде да подам жалбата, но от Здравната каса ми обясниха, че мога да направя това по интернет. Как така д-р Митрев сключва договор да работи със Здравната каса, взима оттам пари, пък ще ми казва, че кабинетът му е частен?! Да не съм отишла в дома му”, завърши разказа си санданчанката.

ЗОРНИЦА ЕНЧЕВА

Коментар с Facebook

loading...

Свързани новини

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *