Топ теми

121 НОВИ РЕГИСТРАЦИИ ЗА ЕЛЕКТРОННА ФАКТУРА И СМС-ИЗВЕСТЯВАНЕ ПО ВРЕМЕ НА RUN GREEN

Броят на участниците в инициативата определи „ЧЕЗ Електро България“ АД да закупи 366 дървета, които ще бъдат засадени през есента в паркове и населени места в Западна България

На 14 юли „ЧЕЗ Електро България“ АД и 5kmrun.bg проведоха съвместно Run Green – бягане за възрастни и деца, организирано всяка събота в Южния парк в София от 5kmrun.bg.

Run Green е първата от поредица инициативи, част от кампанията „Зареждаме Ви с енергия“, по време на която „ЧЕЗ Електро България“ АД ще организира и провежда събития, свързани с грижата за околната среда и енергийната ефективност. Целта на Run Green е да популяризира използването на електронната фактура, като удобен и сигурен, модерен начин за получаване на месечните сметки, който дава и възможност за личен принос към опазване на природната среда.

По време на събитието бяха направени 121 нови регистрации за електронна фактура и смс-известяване. Всеки, регистрирал се за двете услуги, получи специален еко-подарък от „ЧЕЗ Електро България“ АД. Освен безспорните си екологични ползи, електронната фактура е изключително удобна за клиентите. По-бързата и сигурна доставка, постоянният достъп до архив на месечните сметки по всяко време, гарантираната сигурна защита на личните данни, спестяването на време и възможността за лесно и практично контролиране на разходите са предимства, които определят избора на клиентите за замяна на хартиената версия с модерния и екологичен, електронен вариант на фактура.

Съвместното засаждане на секвоя от организатори и участници по време на Run Green постави символичното начало на акция на „ЧЕЗ Електро България“ АД и gorata.bg за залесяване на територии в паркове и населени места в Западна България. 366 дървета ще бъдат засадени през есента от доброволци – служители на ЧЕЗ и граждани. Броят на дърветата бе определен от броя на участниците в Run Green, между които и 48 деца.

10 от участвалите в Run Green спечелиха ваучери по 100 лева, осигурени от „ЧЕЗ Електро България“ АД, за пазаруване в специализиран, спортен магазин. Всеки втори, пробягал разстоянието от 5 км спечели бъф, брандиран с логото на събитието. Всички деца, пробягали разстоянието от 2 км получиха подарък раничка.

Значителен брой участници се възползваха и от възможността да се снимат на специална фото-стена и да споделят снимката си публично във фейсбук с #We do Green. Следващата седмица един от тях ще бъде изненадан с награда от „ЧЕЗ Електро България“ АД.

loading...


Подобни новини

Остави коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *