7 неща, които трябва да включите в диетата си, за да преборите есенната умора

Отново дойде времето на студените дни и малкото слънце – подгответе се подобаващо с тези храни.

Ако сте започнали да се чувствате по-често лениви и демотивирани, причината е ясна, застигнала ви е есенната умора. За да преодолеем неприятния ефект, диетолозите съветват да запасим тялото си с възможно най-много витамини и минерали.

Време е да се съсредоточим върху меню, базирано на сезонни плодове и зеленчуци, които, за щастие, сега са в изобилие. Ето и малък гайд с нещата, които трябва да включвате в менюто си.

  • Протеини: Месо, риба, бобови растения
  • Сложни въглехидрати: Пълнозърнест хляб, кафяв ориз, плодове
  • Витамин С: Броколи, цитруси, чушки
  • Магнезий: Тиква, тиквени семки, спанак
  • Бета-каротин: Сладки картофи, моркови
  • Калий: Спанак, авокадо
  • Желязо: Червено месо, боб, тофу, картофи, тиква, сусам

Не забравяйте да пиете повече течности, да използвате разнообразие от подправки в ястията си и да не прекалявате със солта, захарта и кафето.

Коментар с Facebook

loading...

Свързани новини

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *