ШОК! 16-г. ученичка се натрови с хапчетата на баба си заради несподелена любов

16-годишна ученичка от Дупница се натрови, като изпи няколко хапчета за сваляне на артериалното налягане, ползвани от баба й. Момичето се влюбило в съученик, но той не споделял чувствата й. Затова тя решила да се натрови. Изпила три табелетки от лекарствата на баба си за сваляне на кръвното налягане и припаднала пред очите на семейството си.

Родителите изпаднали в шок, веднага позвънили на тел. 112 да търсят помощ. На място пристигнал екип на Спешен център и тийнейджърката е транспортирана в болница. Артериалното й налягане било 60 на 40.

Лекарите съобщиха, че няма опасност за живота на момичето, но ще остане под наблюдение няколко дни.

Както вестник “Струма” писа, 16-г. ученик също се натрови преди дни, като пи препарат за пране и хвърли в ужас родителите си, които го видели да колабира с пяна, излизаща от устата му. 

Коментар с Facebook

loading...

Свързани новини

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *