Facebook връща реклами по политически и социални въпроси

Facebook отменя забраната си за публикуване на рекламни клипове по политически и социални въпроси, която беше въведена след президентските избори в САЩ през 2020 г.

От 4-ти март политически кандидати, групи и други лица ще могат да пускат такива реклами във Facebook и Instagram от днес.

Спирането им беше една от мерките, които социалната мрежа въведе след изборите през ноември миналата година в опит да гарантира, че платформата няма да се ползва за сеене на хаос и разпространяване на дезинформация.

„Получихме много мнения за това и научихме повече неща за политическите и предизборните реклами през този изборен цикъл. В резултат на това планираме да използваме следващите месеци, за да видим отблизо как работят тези реклами в нашата мрежа, за да преценим къде може да са нужни още промени“, съобщи Facebook в блога си.



Подобни новини

Остави коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *