По време на процеса на издигане на вашия бизнес в онлайн простраството ще установите, че съществуват широка гама техники за органик позициониране на вашия бизнес. Ефективен метод за привличане на потенциални клиенти и подобряване на продажбите е SEO маркетинг стратегията.
Какво е SEO маркетинг?
SEO маркетинга има за цел да повиши позицията на вашия уебсайт в органичните резултати от търсенето в Google, Bing и други търсачки. Повишаването на органичното класиране на вашия уебсайт помага за привличането на посетители, които търсят вашите стоки или услуги.
Значението на SEO маркетинга
Търсачките се стремят да предоставят на потребителите най-добрите резултати, които според тях съответстват на техните ключови думи. Това включва подходящи и висококачествени обяви.
Страниците на вашия уебсайт могат да се показват в уместни и полезни резултати от търсене, чрез използване на SEO маркетинг.
Освен това SEO ви позволява да генерирате висококачествени посетители – такива, които се интересуват от вашите стоки или услуги. Използвайте SEO, за да направите уебсайта си по-видим за потребителите, които търсят бизнес като вашия.
С SEO маркетинг можете да увеличите обема на трафика си. Google ще получи благоприятен сигнал, че вашия уебсайт е подходящ за резултатите в търсенето, свързани с различни страници на вашия сайт, ако повече хора го посещават и научават за вашата компания. В резултат на това уебсайта ви ще се класира по-високо, увеличавайки броя на хората, които могат да намерят и посетят страницата ви.
SEO маркетинга се състои от три компонента
1. On-Page SEO
Стратегиите за оптимизиране на определени уеб страници на вашия уебсайт са включени в тази област на SEO. За да подобрите позицията на дадена страница в резултатите от търсенето, трябва да направите промени в нея. Можете да използвате следните SEO подобрения на страницата, за да подпомогнете разрастването на вашия бизнес:
- За да открие правилния уебсайт, вашата аудитория използва ключови думи. Една от стратегиите за On-Page SEO, които можете да използвате, за да повишите класирането на уебсайта си в резултатите от търсенето, е именно оптимизацията, в която са заложени ключови думи.
- В допълнение към избора на подходящи ключови думи, трябва да ги използвате в цялата страница, да ги разположите в определен ред и да включите синосими към тях. Тази техника е от съществено значение за SEO, защото помага за позиционирането на сайта при търсене на съответните ключови думи.
- Създаването на качествено съдържание е от съществено значение за успешната SEO кампания.Можете да привлечете полезни посетители към уебсайта си, като създадете съдържание, което отговаря на бинеса ви и задържа интереса на посетителя. Тази SEO техника на страницата, ви позволява да се класирате по термини, свързани с вашия бизнес и целеви пазар.
2. Техническо SEO
Бекендът на вашия уебсайт, трябва да бъде оптимизиран – това е част от техническото SEO, за да се изкачите в класацията на търсачките.
Техническите SEO оптимизации включват:
- Увеличаване на скоростта на сайта: Времето, необходимо на потребителите да заредят вашия уебсайт, оказва влияние върху това дали остават в него или го напускат. Трябва да оптимизирате страниците си, за да се зареждат бързо, защото вашите посетители няма да чакат бавно зареждащи се страници. Можете да откриете подобрения за уебсайта си с помощта на Google PageSpeed Insights.
- Вашия уебсайт, трябва да е удобен за мобилни устройства: Повече от всякога хората търсят информация, която ги интересува на своите мобилни устройства. За това сеуверете, че вашата уеб страница е оптимизирана за мобилни устройства, ако искате тези потребители да я използват с удоволствие.
- Подобряване на възможността за проверка на вашия уебсайт: Търсачки като Google обхождат и индексират вашия уебсайт и неговите страници, поради което те се показват в резултатите от търсенето. Трябва да направите уебсайта си лесен за обхождане от търсачките, за да подпомогнете индексирането на страниците си. За да постигнете това, включете txt файл на уебсайта си.
3. Off-side SEO
Всички SEO тактики, които не са на вашата уеб страница, използвани извън прякото управление на компанията ви, се считат заOff-side SEO. При използването на тази техника, можете да разширите връзките си с други уебсайтове и съответно да се позиционирате по-добре, както и да подобритевашата интернет репутация, отговаряща насъответната индустрия. Обратните връзки / линкове са най-често използваната SEO техника извън сайта.
Обратните връзки са линкове от други уебсайтове към вашия уебсайт. Тези препратки могат да подобрят начина, по който търсачките виждат уебсайта ви, особено ако идват от добре познати домейни с висок рейтинг. Присъздаването на първокласно съдържание, можете да предразположите други уебсайтове да се свържат с вашия уебсайт.
По-вероятно е вашето съдържание да бъде свързано с уебсайтове на други органи в индустрията, ако го намерят за висококачествено. За да се разпространи съдържанието на вашия сайт и неговата стойност, обикновено вашата компания е необходимо да се ангажира с популяризиране. Off-side SEO е от съществено значение за повишаване на рейтинга на вашия уебсайт, дори когато е извън вашия пряк контрол.
