„Солар“ ЕООД, „Агенция Стратегма“ ООД и „Фрибул“ ООД са фирмите, подали документи за участие в обществена поръчка за разработване на туристическа маркетингова стратегия за парк „Ловен дом“ и „Ботаническа градина“. Ценовите им оферти бяха отворени от конкурсна комисия вчера, предстои тя да се произнесе и да се премине към сключване на договор с фирма изпълнител.
Оферираната от „Солар“ ЕООД цена е 44 000 лв., „Агенция Стратегма“ ООД предлага да разработи стратегията за развитието на парк „Ловен дом“ и Ботаническата градина за 34 240, а „Фрибул“ ООД за 46 000 лв.
Прогнозната стойност на обществената поръчка е 50 000 лв. без ДДС.
Туристическата маркетингова стратегия, която ще бъде изготвена, има за цел да определи как Благоевград ще представи парк „Ловен дом“ и Ботаническата градина като атрактивни места за посещение за местните жители и за туристи от страната и чужбина.
Стратегията ще покаже какви туристически продукти можем да развием, как най-добре да бъдат представени те, кои групи посетители са най-важни за нас и какви послания и рекламни дейности ще привлекат повече хора.
За да бъде туристическата маркетингова стратегия работеща, тя ще бъде подготвена с участието на всички, които имат отношение към туризма – хотелиери, ресторантьори, туристически агенции, екскурзоводи, транспортни фирми, природозащитни организации, музеи, учебни заведения, читалища, неправителствени организации и др. Ще бъде създадена и работна група, която ще участва активно в целия процес.
