Вижте 4 последици за тялото от вечерните тренировки

Ако все още мислите, че тренировките преди сън ви пречат да спите добре, учените са на друго мнение. Доказано е, че те са също толкова полезни и ефективни, колкото и сутрешните. Ето и 4 последици за тялото от вечерните тренировки:
1. Можете да правите по-силови тренировки по-късно през деня
Ако някога сте чувствали внезапен прилив на енергия в късния следобед, има причина за това. Само си спомнете колко активни сте били преди лягане, когато сте били дете. Това е така, защото телесната ви температура се повишава между 14 и 18 часа. Затова тогава има по-голяма вероятност да влагате повече усилия в тренировките си. Освен това, ако редовно тичате, помислете дали да не го правите вечер. Едно проучване е установило, че бягате по-бързо привечер, когато по-малко неща ви разсейват визуално.
2. Можете да спите по-добре
Противно на общоприетото схващане, упражненията преди лягане всъщност подобряват качеството на съня ви. Според изследователи от ETH Zurich ви е по-лесно да потънете в дълбок сън. Освен това няма доказателства, че физическите упражнения влияят отрицателно върху качеството на съня. По-добре е обаче да стоите далеч от HIIT тренировките, тъй като те прекалено много вдигат пулса.
3. Можете по-бързо да оформите мускулите си
Съотношението на тестостерон и кортизол за мускулен растеж е най-добро вечер. Въпреки че е по-високо сутрин, ефектите за изграждане на мускули работят най-добре, когато слънцето залезе. По-добре е да се съсредоточите върху бягане на дълги разстояния или по-дълги, но по-леки тренировки, за да се възползвате максимално.
4. Можете да се освободите от натрупан стрес
Понякога е трудно да заспим поради всички емоции и мисли, които имаме. В този случай разтягането преди лягане или правенето на йога са най-добрите варианти. Установено е, че практикуването на йога преди сън ви помага да заспите по-лесно. Също така е известно, че намалява стреса и безпокойството, успокоява мислите ви и подобрява дишането ви.

Коментар с Facebook

loading...

Подобни новини

Остави коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *