Топ теми

Семейство от Благоевград: Превозвачите от „Струма 11“ ООД се изгавриха с нас, платихме 112 лв. за билети до Бургас и обратно, а пътувахме 500 км като чували на пода

Унижение и силен стрес са преживели благоевградчаните Божидар Зехиров и Йорданка Латинова Солачка на прибиране от морска ваканция в Созопол. Двамата поискаха думата от „Струма“ да разкажат за неволите около пътуването си:

„Преди един месец си купихме билети за пътуване от Благоевград до Созопол и обратно от благоевградската фирма „Струма 11“ ООД. Платихме 112 лв. за отворени билети и при плащането на касата в Благоевград ни обясниха, че на връщане 2-3 дни по-рано трябва да ги заверим. Аз го направих 6 дни по-рано. На автогарата в Бургас завчера шофьорът на автобуса на „Струма 11“, още като видя билетите ни, реагира остро: „Какви са тези билети?! За мен те са нередовни!“. Казвам му:

„Защо ни обиждате, това са билетите, които от вашата фирма са ни продали преди месец в Благоевград“. Заплашихме, че ще извикаме журналисти, а той тръгна да затваря вратата, отказвайки да ни качи. На автогара Запад сме в Бургас, датата е 31 август, точно по обяд, в най-голямата жега в 12 часа. Шофьорът отсече, че автобусът е пълен и всички места, включително и нашите, предплатенти и запазени седмица по-рано, са продадени. След кратка разправия склони да ни качи, но ако седим на пода. „Как на пода?! Платили сме си местата. И двамата сме асматици и с още един куп придружаващи заболявания“, казвам му, а той вдига рамене: „Ако искате!“. Жена ми се разплака, нямахме избор и склонихме. 500 км от Бургас до София пътувахме седнали на пътеката между седалките в автобуса. Наглостта на шофьора обаче преля търпението ни с репликата: „Трябва да сте ми благодарни, че ви качих“. Няма извинение, няма съчувствие, нищо. На автогарата в Благоевград поисках на касата обезщетение за психическия и физическия тормоз, като сигнализирах за преживения кошмар. Бяхме изумени от реакцията на мъж, който вместо да се извини за гаврата, ни нападна, че сме нагли и трябвало да благодарим, а не да имаме претенции: „Ти сега що искаш, да ви върнем парите ли?! Добре, че ви е докарал шофьорът, не е трябвало да ви качва. Изчезвайте!“.

Още треперим и двамата от преживяното унижение, платихме 112 лв., а пътувахме като чували на пода! Жена ми плака през половината път, а дори извинение не получихме. Ако такова нещо се случи в друга държава, ще ги разпилеят от съдилища. За да не попаднат и други в нашата ситуация, сме решени да не оставим нещата така, затова  ще си търсим правата чрез Комисията за защита на потребителите“, заявиха Божидар Зехиров и Йорданка Латинова Солачка.

Репортер на „Струма“ се свърза със „Струма 11“ ООД, в което управители са Марио Богданов и Николай Петков. Оттам информираха, че са запознати със случая, и обясниха, че грешката е допусната от бизнес партньора им в Созопол, с когото работят за първа година на комисион. Той заверил с печат билетите на пътниците, но пропуснал да го отбележи в системата, която не допуска дублиране на места, така те отново били продадени. „Няма да избягаме от отговорност и ще поемем вината на бизнес партньора ни, като очакваме потърпевшите за разговор в офиса на дружеството в Благоевград”, декларираха управителите на „Струма” ООД.

ДИМИТРИНА АСЕНОВА

Подобни новини

2 Коментара

  1. Майка ти

    В момента се возя в автобуса им,няма така мизерия.Седалката ми е счупена,не може да вдигне,стойката за краката и тя не може да се спусне,седалките са мега мръсни.В автобуса мирише на леш.Никога недейте да ползвате техните услуги,ако не искате да си скъсате нетвите с техния превоз.

    Отговори
  2. Пурко

    И сега какво-за извинение ще ги возят седнали от Созопол до Благоеврад, ама ако пак си купят билети.

    Отговори

Остави коментар за Пурко Отказ

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *