6 комбинации от храни, които ни карат да напълняваме

Има някои комбинации от храни, които оказват благоприятно влияние върху организма ни и ни карат да се чувстваме по-добре и да бъдем по-здрави, но има и такива, които всъщност ни пречат, забавят метаболизма ни и дори напълняваме от тях.
Днес ще ви разкрием кои са тези вредни хранителни комбинации, които трябва да избягвате, ако искате да бъдете по-здрави и по-слаби.
1. Протеини и карбохидрати – те се съдържат в по-мазните храни като хамбургерите.
2. Два различни типа протеини – такива се съдържат в бекона и яйцата.
3. Протеини и нишестета – комбинацията от паста и пилешко месо не е никак здравословна.
4. Нишестета и захар – картофи с кетчуп – забравете за тази комбинация.
5. Захар и мазнини – като сладолед и печени изделия.
6. Плодове и други видове храни като например комбинацията от ягоди и сладолед.

Коментар с Facebook

loading...

Свързани новини

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *