Логото на „Плейбой“ печели повече, отколкото голите модели

Съвсем скоро „Плейбой“ съобщи, че списанието ще спре да публикува фотографии на голи жени. Това изглежда като западане на бизнеса, но истината е, че компанията печели повече пари, лицензирайки логото си. 
А то е убийствено успешно. Когато Хю Хефнър решава да създаде, тогава доста радикалното списание, той назначава артиста Арт Пол за първи творчески директор и негов единствен съдружник. На Пол му отнема само половин час, за да създаде зайчето с папионка и от тогава, тази икона може да бъде видяна навсякъде.
 

 Спокойно можем да кажем, че зайчето има огромен успех. И още нещо — то не се е променяло от първоначалния му дизайн през 1953 година – същата година, в която Хефнър пише, че „Плейбой е списание за мъже, които са любители на тихите разговори“. От „Ню Йорк Таймс“ съобщават, че логото на „Плейбой“ е едно от най-разпознаваемите в света, заедно с това на „Apple“ и „Nike“.
 
Деби Милан, съосновател и председател на програми в Училището за визуални изкуства казва — „Това е малка рисунка на заек, който носи в себе си метафора. И метафората е, че този заек ни насочва към сексуалния подтекст, че е игрив. Направен е по остроумен начин и се е запечатал в сърцата и умовете ни. А метафората продължава вече 60 години. В света има много малко лога, които правят това.“

loading...


Подобни новини

Остави коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *