dm България открива своя първи магазин в Благоевград с отстъпка от 15%

На 21 юли 2016 г. (четвъртък) dm България ще открие своя първи филиал в Благоевград, с което градовете, в които присъства ще станат общо 23. В първите три дни на откриването клиентите ще могат да се възползват от отстъпка от 15% за всички стоки в новия обект на водещата верига дрогерии в страната. Броени дни преди откриването на магазина фирмата беше отличена и с престижното второ място в категория социално-отговорна компания на годишните награди на b2b Media.

Нов магазин и специални предложения

Освен отстъпката от 15%, в деня на откриването, всеки клиент на новия магазин, който се намира на ул. „Тракия“ ?1 в Благоевград ( до НОИ), ще получи подарък брандирана чанта при покупка над 20 лв. Ще има и много други изненади, които хората ще могат да открият на място.

С откриването на новия магазин продължава активното разрастване на веригата в България. През последните девет месеца бяха открити осем нови обекта в цялата страна. Плановете на компанията предвиждат през 2016 г. да бъдат открити поне десет магазина.

Акцент върху био продуктите

Разширяването на мрежата от филиали е само един от акцентите в стратегията за развитие на компанията в България. Друго важно направление е обогатяването на асортимента. Един от най-иновативните и силни сегменти за dm са био продуктите. Те са обединени в марките dmBio и Alnatura, които са създадени в отговор на повишеното търсене от страна на клиентите на био продукти с доказан произход на достъпна цена. Към момента в асортимента на dm България присъстват над 200 био продукта. Сред тях са кленов сироп и веган нуга крем от лешник, които може да се консумират с палачинки и при диети, кокосово масло и различни напитки за хора със специфични хранителни предпочитания (оризови, овесени, бадемови, соеви).

10 000 лева в подкрепа на социалната инициатива dm Heroes и заслужено второ място в годишните награди на b2b Media за нея

С разрастването на бизнеса на компанията расте и нейната ангажираност като отговорен корпоративен гражданин. В началото на 2016 г. стартира новата социална инициатива dm Heroes, чрез която dm стимулира служителите си да участват в реализацията на обществено значими проекти в партньорство с неправителствената организация TimeHeroes.

Освен подкрепа, изразяваща се във времето и труда на хората от компанията, dm България допринесе и финансово за успеха на проектите. За първите пет месеца на 2016 г. компанията ще предостави 10 000 лева на микрофонда TimeHeroes, чрез който в рамките на пет месеца бяха подкрепени 25 локални проекта в градовете, в които dm присъства. Сред тях са осигуряването на отопление за модерното „читалище“ Hot Spot Books & Art в София; подкрепа за археологическите разкопки в с. Никюп, община Велико Търново; информационна кампания за промяна на обществените нагласи към незрящите хора в гр. Ловеч и други.

За тази социална инициатива dm България получи и специално отличие на годишните награди на b2b Media, а именно второ място в категорията социално-отговорна компания.

„За нас е огромна привилегия да получим тази награда и сме безкрайно щастливи, че нашата социална отговорност бива оценена.“, сподели Евелина Великова, ръководител ресори човешки ресурси, реклама и продажби във фирмата. „В dm България се стремим, с нестандартно мислене и находчиви идеи, да бъдем в услуга на хората и този приз доказва, че успяваме.“

За dm drogeriemarkt и dm България

dm drogeriemarkt принадлежи към най-големите вериги дрогерии в Централна и Източна Европа. Първият магазин е отворен през 1973 г. в Карлсруе, Германия, а първият филиал в Австрия – през 1976 г. в град Линц. Централата на групата се намира в Залцбург, Австрия. Днес dm е представен в 12 страни в Европа.

dm България се присъединява към групата на 29 януари 2009 г. с първия си магазин в град Видин. Към днешна дата филиалната мрежа се състои от 61 магазина във вече 23 града в страната, а служителите на компанията са над 500. Асортиментът на dm обхваща над 14 000 артикула – изключително голям брой козметични продукти, парфюмерия, стоки за дома, храна за домашни любимци, бебешки продукти и много други. Многообразният асортимент е допълнен и от 22 собствени марки на dm, като най-популярни между тях са: Balea, babylove, alverde, DONTODENT, Denkmit, Profissimo.

Целта на dm е да изгражда компания, отговаряща на потребностите на клиента, да е надежден и коректен партньор, да предлага на служителите си възможности за развитие. Затова dm поставя човека в центъра на своята дейност – като клиент, служител или партньор. „Тук съм човек, тук пазарувам“.

loading...


Коментар с Facebook

Подобни новини

Остави коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *