Четвъртото издание на „Академия за местни предприемачи“ стартира отново с награден фонд от 25 хиляди лева в областите Силистра, Хасково, Кърджали и Благоевград

Информационните срещи ще са през септември, а крайният срок за кандидатстване е 23-и октомври

„Академията за местни предприемачи“, част от програмата „Забавно лято, грижовна есен“, дава шанс на хора с бизнес идеи от малките населени места в тютюнопроизводителните райони да получат практически знания, помощ при разписването на бизнес плановете си и възможност за финансиране на техните начинания.

Големият победител от миналогодишното издание на програмата – семейната таханджийница в гр. Харманли “Атанас и фамилия”, получи голямата награда от 10 000 лева. Три награди от по 5 000 лева бяха връчени на „Цветята на Камен” – стартиращ бизнес за производство и продажба на цветя в село Орешник, Тополовград, създаден от Камен Бакърджиев, на проекта „Старсийдс” – производство на натурална козметика за лице и тяло на Илияна Петрова и Никифор Никифоров от Благоевград, и на сладкарница „Sprinkles“ на Симона Недкова от Разлог, която доказва, че сладките изкушения могат да бъдат и здравословни.

В предишните издания екипът на „Академия за местни предприемачи“ се срещна с над 350 души и избра да работи с 40 предприемачи, като 10 от тях получиха безвъзмездно финансиране от общо 69 000 лв., както и безплатна менторска помощ, за да реализират бизнес плановете си.

Тази година, въпреки ограниченията, наложени от извънредната ситуация,  „Академията за местни предприемачи“ продължава. Обученията ще се провеждат на живо, като е предвидена и възможност за виртуални обучения при промяна на обстоятелствата.

Кандидатите могат да заявят участие до 23-ти октомври на сайта на Център „Ринкър“ и на следния линк:

https://www.rinkercenter.org/bg/news/34-akademia-za-mestni-predpreimachi-2018.html

От 8-и септември започват информационните срещи в градовете, включени в обхвата на програмата.

За област Благоевград срещите ще се проведат на:

  • 10 септември, гр. Гоце Делчев, от 16.00 часа, ул. Солун №1, в градина на механа Ванита;
  • 10 септември, с. Сатовча, от  18.30, ул. Зенит №3, в градина на хотел Зенит;
  • 14 септември, гр. Разлог, от 16.00, пл. “15-ти Септември 1903г.“ 14, в Двора на Историческия музей;
  • 14 септември, гр. Банско, от 17:30, Туристическия център на Общината;
  • 16 септември, гр. Благоевград, от 16:00, ул. Арсений Костенцев №7, в открит бар All Stars.

Четвъртото издание на „Академията за местни предприемачи“търси дейни хора с идеи и намерение за стартиране или разширяване на своя бизнес в регионите на програмата. Академията подкрепя с обучения, индивидуални бизнес съвети и възможност за финансиране. Специално разработената програма включва три двудневни обучения в София, индивидуална работа по бизнес модел и бизнес план и състезание за финансиране на част от проектите с общ награден фонд от 25 000 лева. Експертите от Център „Ринкър“ използват прагматичен подход, като целта е всеки от участниците да получи реална подкрепа и да развие идеята си на следващо ниво. Участието в академията е напълно безплатно, а пътните разходи и тези за настаняване в София по време на обученията се поемат от организаторите.

„Академията за местни предприемачи“ е част от програмата за развитие на местните тютюнопроизводителни общности „Забавно лято, грижовна есен“ и се осъществява от Център за предприемачество и обучения “Ринкър” към Фондация BCause с финансовата подкрепа на Филип Морис България.

Срокът за включване в Академията е 23 октомври 2020 г., а кандидатстването се извършва онлайн на уебстраницата на „Център Ринкър“.  

Програмата „Забавно лято, грижовна есен“

“Забавно лято, грижовна есен” се осъществява от 2015 г. насам от Фондация BCause с подкрепата на “Филип Морис България” ЕООД като част от инициативите на компанията за корпоративна социална отговорност и глобалната й стратегия за устойчиво развитие. За изминалите 5 години програмата обхваща над 2300 деца, 6400 възрастни хора, 250 екипа млади предприемачи и 54 учители в 25 малки населени места на 11 общини от 5 тютюнопроизводителни региона. Програмата е пример за устойчивост в корпоративната социална отговорност, като всяка година се добавя нещо ново към активностите, а общата инвестиция в програмата до момента е над 1 милион лв.

Коментар с Facebook

loading...

Свързани новини

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *