ЧЕЗ с ново работно време на центровете за обслужване на клиенти в 7 областни града от 1 ноември

От 1 ноември 2017 г. центровете за обслужване на клиенти на ЧЕЗ във Видин, Монтана, Враца, Ловеч, Перник, Кюстендил и Благоевград ще са с ново работно време. Клиентите на „ЧЕЗ Електро България“ АД и „ЧЕЗ Разпределение България“ АД в тези градове ще могат да използват услугите на центровете всеки понеделник от 08:30 ч. до 18:00 ч., всяка сряда от 08:00 ч. до 17:00 ч., а през останалите работни дни от седмицата от 08:30 ч. до 17:00 ч. Промяната се въвежда след обстоен анализ на посещаемостта и териториалната специфика с цел подобряване ефективността при работа с клиенти.

За всички останали клиентски центрове на компанията на територията, обслужвана от ЧЕЗ, работното време остава непроменено.

За клиентите на „ЧЕЗ Електро България“ АД от 1 ноември 2017 г. се въвеждат промени, осигуряващи по-голямо удобство и ефективност при контакт с дружеството. Във всеки център за обслужване на клиенти на ЧЕЗ ще бъдат обособени отделни гишета за обслужване на клиенти на „ЧЕЗ Електро България“ АД. На телефонния номер на компанията – 0700 10 010, ще бъде активирана специална линия само за въпроси, свързани с дейността и предоставяните от дружеството услуги. Въвеждат се нови електронни адреси за комуникация: с „ЧЕЗ Електро България“ АД – info@cezelectro.bg, и с „ЧЕЗ Разпределение България“ АД – klienti@cez-rp.bg.



Подобни новини

Остави коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *